Ny vecka efter en härlig helg!

 2012-04-17    01:28:08   av:.
Måndag igen, herregud vad tiden går fort.. Men det är väl så man säger "tiden går fort när man har roligt"?
Och vilken helg jag har haft :)
I fredags firades mor, far och syster som jag tidigare nämt. I lördags firade jag Rebecca som fyller år imorgon! Vi hade en jätte rolig kväll :)
Igår var jag hos Dorn som vanligt och på kvällen fick jag besök av Lina - en helt underbar vän från Dalarna! Vi är lika gamla och har tävlat ihop sen B-ponny tiden! Jag har alltid tyckt jätte mycket om Lina, vi är på många sätt väldigt lika och har precis samma åsikter, drömmar och mål!
Hon anlände vid 20.30 ungefär och vi satt uppe och pratade om allt och ingenting till 03.30 (!!) inatt, så extremt roligt och inspirerande att prata med någon totalt likasinnad!! Vädigt kul att hon tog sig tid att komma hit och sova över en natt!! :)

Idag har det varit full rulle, det var för det första lite motigt att gå upp när klockan ringde 7 imorse.. Sen var det att spendera sista tiden med Lina innan hon åkte, för att på förmiddagen även hinna med att besöka Dorn! Min stjärna var vid ganska gott mod idag, uttråkad men då mutades han med äpplen ;)
Sen så motionerades 8 hästar och 3 klipptes och dagen har avslutats med MP möte här på anläggningen :)

Nu är det hög tid att sova, lång dag imorgon med!
Ha det bäst!

Lina och jag på någon tävling för 100 år sedan, hon på den lilla ljusbruna ponnyn och jag på min Benjamin! :)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se