Finfina hästar!

 2012-04-11    23:47:00   av:.
Vissa dagar är hästarna bara för duktiga, idag var en sån dag!
Rebeccas Tintin, Kaka, Dutch, Danny och Limbery motionerades och var hur duktiga som helst. Ingen gick jätte hårt, men de var liksom allmänt fina och lugna! Känns verkligen värt allt jobb man lägger ner dagar som denna då alla sköter sig fläckfritt!
Ovanpå detta var det en häst som skulle tränas för Pia Fälth som var på besök, idag blev det Rulle som fick gå en lektion - första gången för honom så det var spännande. Jag tyckte det var dags att han fick uppleva en träning med allt som hör till, det är ju faktumet att Pia sitter i ridhuset och det är andra hästar i manegen och okända människor på läktaren. Men som väntat så skötte Rulle detta precis som han gör med allt annat - toppenbra! Han är ju för duktig den lilla 4a åringen
Har även fixat lite kontorsjobb och varit hos Dorn under dagen :)
Kan ju inte annat än att vara nöjd med en arbetsdag som denna!

Förövrigt är jag fortfarande lite sjuk, eller sjuk och sjuk, men jag känner mig inte frisk iaf.. Trist.
Nåt roligt är dock att den nya bloggen, www.secondhorsegear.blogg.se, går hur bra som helst! Verkligen mycket bättre än vad vi anat - skulle kunna sälja nästan allt 5 gånger om! Så kul att grejerna kommer till användning!
Gå in och kika med jämna mellanrum hörrni, det är mängder av kläder, schabrak, sadelgjordar m.m. som kommer upp de närmaste veckorna!! :)


Snygging ponny!
 Anonym

Va fin han är!! :D

 2012-04-12    16:41:59
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se