Saturday night.

 2011-09-03    23:33:05   av:.
Tog lite sovmorgon imorse, det är ju trots allt lördag :P
När jag väl vaknat till liv drog en helt vanlig jobbdag igång, precis lika mycket att göra som vilken vardag som helst.
Lite kontorsjobb och liknande som följdes av att jag red tre hästar. Märta, som jobbade idag, longerade en pålle och stog på vibben med tre.
Det blev mycket borstande oxå, efter allt regn så är det lerigt i hagarna och på nåt vis så lyckas alla de små odjuren skita ner sig från topp till tå.. :S


Skitig ponny.

Imorgon händer det spännande grejer, hoppas på att jag kan delge er allt redan imorgon kväll..! :)
Ha en bra lördags natt alla glada!
 Ida

Ser att du sålt din Melvin?! Varför? Är de för att ni inte tar er längre tillsammans?

 2011-09-05    07:21:25
 Sanna

Ida; Ja, det har jag gjort. Jag jobbar ju med att sälja hästar, så ibland måste jag sälja någon för att få företaget att gå runt och nu var det väl Melvins "tur". Kan inte heller ha för många tävlingshästar då jag måste ha tid att utbilda dom yngre förmågorna.. Jag tror oxå att han har hunnit lärt mig allt han kan och då är det, trots att det är jätte jobbigt, dags att gå vidare. Hoppas att du är nöjd med svaret. /S

 2011-09-06    00:52:15
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se