Ovanlig onsdag.

 2011-09-22    00:36:02   av:.

Dagen började med att jag var inne i stan, ett möte och lite ärenden ordnade. (Bara detta är ovanligt, jag reagerade över hur sällan jag är inne i centrum nuförtiden..)
Fortsatte sedan med att Perazzi och Limbery lastades på lastbilen och pappa körde dom neråt mot Skåne, så snällt av honom att köra ner dom! Tack pappa!

Besök av Anticimex som kollade efter möss och råttor i foderförrådet - börjar iofs bli till en vana, en vän som jobbar på Anticimex brukar titta in så fort han är i närheten :) Trevligt! 

På eftermiddagen kom Pia Fälth till oss för lite träningar, jag red lilla Morris - han var super duktig! (bilder kommer)
Hur fin som helst, vi tränade alla lätt A rörelser och han utför allt med lätthet och glädje! :D
Gud, vad jag önskar att jag vore liten igen och fick ha Morris för mig själv.. Älskar verkligen den lilla ponnyn!  

Har även hunnit med lite kontorsarbete under dagen. Känns som om det blev en ganska bra dag, trots att gårdagen var trist. :)

Imorgon kommer hovslagaren och skor ett par hästar, ska in till posten och hämta ut några roliga paket - kulkulkul!
Ha det bäst!


Arkiv bild på Morris och mig!

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se