Onsdag, med träningar.

 2011-09-14    23:43:00   av:.
Idag har det hänt en hel del tycker jag, vet inte om det hänt så mycket mer än vanliga dagar men det känns så just nu (kan vara för att jag är så trött oxå).
I vilket fall, var inne i stan en sväng imorse, när jag kom hem red jag Limbery och longerad Kaka. Perazzi skulle oxå ridas men hade slagit på sig lite på ena bak och fick därför vila idag. Det var litet, men bättre att vara på den säkra sidan.

På eftermiddagen kom Pia Fälth och höll träningar hos oss, vi var många den här gången - tror att det blev 8 lektioner totalt. Jag red Dutch och Danny, de var båda vilda - måste vara det blåsiga vädret som tar fram det spralliga hos dom..
Men de båda killarna gick riktigt bra stundtals också! Tränade på St George och Inter 1 grejer med Dutch och på lite lätt A rörelser plus byten med Danny. Ganska duktiga, men ack så heta, hästar!

Rebecca hoppade Kaka och sin Tintin som avslut på dagen, jag fick agera hinderpersonal och fotograf. :)


Home, sweet home.
 amanda

Snygg blogg!!



Skulle uppskatta om DU skickade en kommentar på min blogg oxå.

www.sweetfield.blogg.se

Tack!<3

 2011-09-15    15:02:46
 Maria

Verkligen ett riktigt snyggt ridhus!

Bor du där??

Kan du inte lägga ut mer bilder på stallet, ridhuset, vart du bor mm??

Bra blogg! // Maria

 2011-09-15    18:02:15
 saga

Hej Sanna! Hur stor lägenhet har du? måste man "kvala" in på nått sätt för att få rida för Pia hos dig? Dom andra som rider för henne, är dom lika duktiga som du?

Hej då /Saga

 2011-09-15    22:19:42
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se