En lång tisdag.

 2011-09-06    23:33:09   av:.
Det har det verkligen varit, förstår inte hur det kunde bli en så lång dag.. Men på nåt sätt fanns det jobb att göra från tidig morgon och ända fram till kvällsfodringen vid 22.. Inga direkta pauser i arbetet heller, den längsta tiden av "vila" var att sitta still när jag harvade ridhuset. Fullt upp helt enkelt.

Men nästan hela anläggningen blev städad, allt vanligt stalljobb utfördes, fakturor skrevs, 19 hästar togs om hand, 4 hästar reds och 3 longerades, jag hann fixa med försäkringar till dom nya djuren och prata med hovslagaren då Perazzi trampat av sig en sko..
Extremt trött efter en lång dag, så jag ska snart hoppa ner i sängen.

Mattias kommer hit imorgon så det blir träning imorgon och på torsdag, ska bli kul! :) Känns som om det var evigheter sen jag tränade för honom, vilket det nästan är - iaf över en månad sen sist! Det blir iaf fem träningspass per dag för min del, så jag lär ju vara ganska öm i kroppen på torsdag kväll..

Tänkte skriva lite smått om de fyra nya hästarna imorgon, så kolla in här om ni är nyfikna!
Tillägger lite kort att jag saknar Melvin massor.. :( Men att jag har fått rapporterat att han mår bra och trivs i sitt nya hem!

Mattias, sist jag tränade för honom.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se