Träningsläger.

 2011-10-16    00:29:22   av:.
Nu är det ponny träningsläger här hos oss, fyra glada tjejer och deras ponnyer sover kvar för att rida programridning imorgon! Förhoppningsvis så har de skrattat sig till sömns nu, tjejerna alltså, de låg nästintill dubbelvikta av garv i stallgången när de hjälpte mig att kvällsfodra - tänk att man kan ha såå kul åt absolut ingenting ;)
Idag har de tränat för Pia Fälth, vilket även jag har gjort. Denna gång red jag min fina Dutch vi tränade lite programdelar inför morgondagen, vilket gick ganska bra!
Iaf så känns det som om denna skrattfyllda kväll har varit en super uppladdning inför morgondagens tävling på Vilsta!

Nu måste jag sova så att jag är utvilad imorgon bitti :)
Håll tummarna för oss imorgon vid 12.03 är ni snälla!


Tävlingsbild från april på mig och min prins.
 Ida

Tack för att vi fick ha läger hos dig Sanna:D

 2011-10-16    14:09:13     URL: http://Hagbyponnyer.blogspot.com
 Sanna

Ida; Tack för att ni valde att vara här, det var bara kul att ha er här, skrattfior ;) /Sanna

 2011-10-17    00:05:11
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se