Tävling på Vilsta.

 2011-10-17    00:32:21   av:.
Idag har det varit tävling på Vilsta, hemmaplan för min del vilket alltid är kul.
Startade Dutch i St Georgen och det kändes verkligen att det var länge sen vi tävlade sist - snacka om laddad häst! Även jag var lite på tårna innan start och kände att jag "ville lite för mycket" inne på banan.
Ena stunden är det super bra och nästa stund extrema missar, 3or och 8or, upp som en sol och ner som en pannkaka. Missarna drar ju ner procenten extremt mycket, men jag är faktiskt ganska nöjd trots allt.. Eftersom det är så bra mellan missarna så känns det som att det kommer bli bra med lite mer träning och erfarenheter! Vi slutade iaf mitt i klassen på höga 62 %.

Fick inte pappa att ta några kort idag tyvärr, det är svårt om något. Men jag såg många andra kameror blixtra runt min prins så jag kan hoppas att jag får några bilder skickade till mig :) Om du har bilder får du gärna maila dom till mig; [email protected] 

Nu ska jag sova, lång dag imorgon med! Tex så ska Dutch och Danny till tandläkaren :)

Bjuder på en bild från sista Mattias träningen som utfyllnad;

Holländaren.
 Anonym

Seriöst rider du verkligen så bra? Tyker inte att de ser ut som de..?

 2011-10-17    09:45:07
 My

till Anonym: Du är ju helt trög!! Sanna rider hur bra som helst!! Har sett henne rida på massor av tävlingar och träningar och hon rider alltid bäst, mjukast och snyggast av alla!! Sanna du är min idol =D

 2011-10-17    14:40:28
 Anonym

Låter som att my är en nära vän... Jag tyker inte alls det ser bra ut, tyker det syns att Sanna tillexempel är stum i handen på alla bilder

 2011-10-17    18:25:40
 Sandra

Är du dum eller "anonym"! Hon rider ju jätte bra!

 2011-10-17    19:23:13
 Ida

Anonym: har du tänkt på att alla bilder är stillbilder?



Sanna, ta inte åt dig, du är grym på att rida!

 2011-10-17    19:49:38
 Rebecca

TYCKER att "anynom" kan börja med att lära sig stava innan han/hon/det går in o kritiserar något som han/hon/det uppenbarligen inte har en aning om.



Sanna, du är bäst!

 2011-10-17    20:03:59
 Anonym

Nej jag är inte dum jag är bara ärlig. Tyker inte att det ser ut som om Sanna sitter i balans heller och hon rör på skenkeln för mycket.. Och jag vet att det är bilder, men man ser på bilder också. Och jag har tittat på filmerna med.

 2011-10-17    20:05:12
 Rebecca

TYCKER ffs. SKÄNKELN.



suck. Uppskattar din ålder till typ 12, annars är du verkligen pinsam.

 2011-10-17    20:07:56
 Anonym

Asså jag har inte varit elak bara ärlig. Så det finns ingen anledning att andra tillexempel "rebecca" ska vara det mot mig. Sanna rider inte bra varför skulle jag låsas att det var så?

 2011-10-17    20:14:18
 Marie B

Jag tycker verkligen att det är töntigt av dig "Anonym" att gå in och kommentera elaka saker på en blogg såhär. Ingen vill läsa det, troligtvis allra minst Sanna.

Sanna, ta inte åt dig av ett enda ord. Du är jätte duktig och det hoppas jag att du vet! /Marie

 2011-10-17    20:29:53
 Ida

Anonym : men kan du hålla dina åsikter för dig själv? Om nu Sanna inte skulle rida bra, hur skulle hon då kunna komma upp i en så pass hög nivå som hon rider på jusst nu?

 2011-10-17    20:34:29
 Anonym

Varför skulle det vara töntigt att beräta vad man tycker? Och sanna borde kunna ta kritik när hon sticker ut hakan med den här bloggen.. Och så hög nivå är hon inte på, plus att fina hästar gör jobbbet

 2011-10-17    20:53:53
 Ida

Anonym:Sa alldrig at det var töntigt, bara att du skulle hålla det för dig själv;)



håller med dig till 100% Marie:)

Sanna, kom ihåg att du är GRYM!!:)

 2011-10-17    21:05:14
 Sandra

Anonym du måste ju vara helt dum i huvudet!! Sanna är hur ödmjuk och duktig som helst!! Vadå, "sticker ut hakan", har hon någonsin gjort det?! Och hennes fina hästar är inte bara fina, de är också extremt svårridna!! Om du inte gillar bloggen så håll dig härifrån, bara ett tips till dig som verkar vara j*vligt puckad!

 2011-10-17    21:24:30
 Anonym

Ja hon gör det i varje inlägg på den här bloggen. Och sluta kalla mig trög och puckad! Jag är inte dumi huve bara för att jag säger saningen och inte går på samma lögn som ni verkar göra. Hon rider inte bra, stum i händerna, sitter snätt och obalanserat och har en ostadig skenkel!

 2011-10-17    21:31:13
 Sandra

Joo, du är helt störd! Vadå "i varje inlägg", alla får väl blogga? Och Sanna har inte skrivit en dryg sak någonsin! Och vad vet du om ridning egentligen, jag kan inte hitta en enda bild där hon sitter felaktigt!! IDIOT

 2011-10-17    21:54:19
 Rebecca

TYCKER, SKÄNKELN. wtf



Hoppas verkligen att du inte är en dag äldre än typ 12, annars är du verkligen pinsam. Skäms på dig!

 2011-10-17    21:54:56
 Rebecca

Är jag elak bara för att jag påpekar att du har pinsamma problem med att stava? Märkligt att du är så "skicklig" på att bedömma någons ridning via stillbilder men är totalt ordblind. Fantastiskt.



Härligt btw med den svenska avundsjukan. Det svider verkligen i ditt lilla grishjärta va?



Puss på Sanna !

 2011-10-17    22:04:28
 Anonym

Vadå inte felaktigt på en enda bild?? Hon sitter ju aldrig snyggt eller på ett stt som är rätt!! Å du "rebecca" är du en ordbok eller

 2011-10-17    22:05:14
 Rebecca

Nej men jag kan inte låta bli att älska att du avslöjar nivån på din taskiga person via din minst sagt urusla stavning, haha!



Jag njuter.

 2011-10-17    22:11:48
 Anonym

Jag är inte taskig, jag är som jag har sagt bara ärlig!! Och om fler vågade säga saningen skulle dom hålla med mig! Sanna rider absolut inte bra och det vet hon med inerst inne!! Du med rebecca, trots att du verkar för intresserad av att smöra för sanna för att fata det

 2011-10-17    22:22:46
 Moko

Rolig diskussion här :) Men nu när du Anonyma grej sagt vad du tycker så kan du ju surfa in på någon du tycker rider bra. Så kan vi alla andra som tycker Sanna är bra, ge henne positiv respons istället :) BRa va :D

 2011-10-17    22:30:33
 Malin

Läskigt med avundsjuka och att man är så feg och inte vågar stå för sina åsikter genom att kalla sig anonym.. Känner ingen som sliter som Sanna. Mår du bättre nu när du fått trycka ner någon annan lille vän?

 2011-10-17    22:34:44
 Julia

Hihi, näää Sanna rider ju sååå dåligt, hon rider bara på nationell st:george nivå vid 19 års ålder. Måste vara en fruktansvärt dålig ryttare verkligen?!?!

 2011-10-17    22:37:42
 Rebecca

Alltså, om du som är så modig och berättar "sanningen" för alla oss andra vågar berätta vem du är så ska jag allt skicka ett lexikon åt dig. Såhär kan du ju inte ha det!



Väntar med spänning på ditt nästa våghalsiga drag!

 2011-10-17    22:37:59
 Anonym

Jag förstår inte varför folk ska vara så mesiga, sluta smöra och säg saningen istälet! Vadå sliter hon tar inte ens hand om sina egna hästar! Och varför ska jag behöva lämna sidan när jag bara säger saningen. Sanna borde tåla kritik och även om hon inte gör det så får jag skriva vad jag vill

 2011-10-17    22:44:48
 Rebecca

Du, mina pappa är större än din pappa. Den nivån är du på nu.



"Tar inte hand om sina hästar". Haha. Hon betalar t om en ytterst skicklig person för förstaklassig omskötsel av sina dyrgripar. Och allt som oftast står hon själv med en grep i sin hand när hon inte kånkar foder av finaste kvalisort eller borstar en lerig kuse efter sin dagliga utevistelse.



Du vet vad du snackar om du.



Förresten når du ens upp till tangentbordet därnerefrån där du är?

 2011-10-17    22:51:49
 Anonym

Och du säger att jag är på en låg nivå.. Du tycker alltså att du har koll på allt sanna gör och inte gör? Och du påpekar ju själv att hon betalar någon annan att ta hand om hästarna, gud förbjude att hon skulle göra nåt själv.. Hon kan inte rida och inte sköta om ett djur, jag tycker att alla ska fråga sig vad sanna egentligen kan!? Ingen lär få nåt bra svar.

Ps rebecca, jag har en super fin sprilans ny laptop i knät

 2011-10-17    23:05:26
 Jummie

Fast vänta nu, vad är det för fel att betala någon för att ta hand om ens häst? Inte skulle jag ställa mig och agera kiropraktor när jag inte ens har utbildning eller den minsta aning om hur det jobbet fungerar.



Och vad spelar det för roll om hon har hästskötare? Det är ett företag, för bövelen, ingen jäkla hobbyverksamhet. Vilken stort satsande ryttare har väl inte hästskötare?

 2011-10-17    23:13:48     URL: http://jumsan.blogspot.com
 Rebecca

Märkligt att den där sprillans nya laptopen inte tycks ha nåt rättstavningsprogram...



Faktum är att jag har full koll på nästan allt som Sanna gör. Jag är sedan starten förra sommaren heltids anställd hos Sanna Nilsson dressyr som hästskötare, stallpersonal och Sannas högra hand. Hon är förutom min absolut bästa vän alltså min chef, och vi två TILLSAMMANS ser varje dag till att sköta de för nuvarande 16 hästarna i stallet på absolut bästa sätt.



Så ja, jag har koll på allt Sanna gör och inte gör.

 2011-10-17    23:18:58
 Anonym

rebecca va mogen du är och hakar ber på mina grejer, moget verkligen!

Jaha det är alltså du som är då himla duktig och reder ut alla inkonpetenta saker sanna får för sig att göra, eller du kanske lever i samma drömvärd? Och var det inte ni som hade en stackars praktikant som får slava runt? Och du tycker inte du är lite väl partisk som sannas "bästa vän"? förstår varför du smörar

 2011-10-17    23:25:55
 Anonym

Jummie och Moko vad är de äns för namn, är ni typ fem eller



jag stannar här precis så länge jag vill "moko" och hon borde veta hur man mockar en box iatället för att anstäla en höstakötare "jummie"



Till malin varför skulle jag vara avundsjuk på någon som rider sämre än mig?

 2011-10-17    23:30:15
 Jummie

Vad är det för påhopp? Spelar det någon roll vilket namn jag skriver under när jag iallafall till skillnad från dig faktiskt törs stå för vad jag säger genom att visa vem jag är?



Jag vet att Sanna mer än väl vet hur man mockar en box, hon har 16 hästar som skall tas hand om varje dag, vad är det för fel med att ha en anställd som hjälp med stallsysslor? Jag betvivlar starkt att Rebecca står och mockar alla 16 boxar själv, när Sanna själv sitter och bloggar om fodringar osv.



Hur tror du det fungerar i storstall, tränare/ryttare osv? Är dem dåliga människor för att de har hästskötare? Knappast.



Uppenbarligen så är du ju avundsjuk på något. Vem är du att kritisera Sanna? Kolla bara på hennes resultat, det visar väl att hon gör någonting rätt. Trivs inte hästarna med vardagen, så går dem inte bra heller, för den delen.

 2011-10-17    23:35:37     URL: http://jumsan.blogspot.com
 Rebecca

Jag försöker bara att få dig att skriva mer så jag kan garva åt dina stavfel. Tv in my ass, dyslexic apa med synfel på Sannas blogg is the shit. Du har gjort min kväll!



Och ja vi lever i en drömvärld, Jag o Sanna 16 underbara hästar o en fantastiskt anläggning! Nästan så vi måste nypa oss i armarna ibland.



Och nej vi har ingen praktikant som "slavar" för oss. Vi vill ha vårat paradis för oss själva förstår du väl !



:)

 2011-10-17    23:37:56
 Anonym

Bättre att vara anonym än att hitta på löjliga fejknamn tyker jag.

Oj vad många vet så mycket om sanna, är du ochså hennes bff eller? Hon borde ta hand om sina hästar själv och om hon nu inte hinner med allaaa 16 själv kanske hon borde ha färe hästa?

Jag är inte avundsjuk på nån, fata det nån gång!!



Till lilla rebecca, va kul att det verkligen tar på dig med.. Kritiken var riktad mot sanna, men eftersom jag inte gillar dig så är jag glad att du tar åt dig. Fortsät tro att du lever i ett paradis du



 2011-10-17    23:45:34
 klockars

Det är ingen ide att diskutera med en tjej/kille som "anonym" hon har uppenbarligen inte "alla hästar hemma" .

 2011-10-17    23:48:01     URL: http://luckystrikee.blogg.se/
 Jummie

Jag går under smeknamnet Jummie. Ber om ursäkt om det förolämpade dig eller något.



Anser du alltså att alla inom hästsporten ska ta hand om sina hästar själva? Vad spelar det för roll egentligen?

 2011-10-17    23:52:18     URL: http://jumsan.blogspot.com
 Rebecca

Surt att vissa får allt o andra ingenting va? ;)(har du sett att vi både dessutom är rätt jävla fina att se på?)



Vart är kritiken mot mig? Berätta, känner ju att jag borde bli lite ledsen i ögat här kanske. Dör nämligen snart i mina skrattsalvor du skapar åt mig



OCH STAVA NU ORDENTLIGT FÖRIHELVETE

 2011-10-17    23:55:51
 Rebecca

Klockars, förolämpa inte hästarna med att nämna dom i samma mening som "anynom".



Jag tror jag föredrar "hjulet snurrar men hamstern är död" här. Äckliga små gnagare har mer gemensamt med våran lilla oomtyckta dyslexica vän.

 2011-10-18    00:00:04
 Jummie

Ibland önskar jag att det fanns en gilla-knapp. Hihi.

 2011-10-18    00:03:32     URL: http://jumsan.blogspot.com
 Anonym

Till klockars (ett till skumt namn, vad är det för människor på den här bloggen) guuuud va rolig du var. Dör av garv verkligen



"jummie" jag bryr mig inte om ditt smeknamn. Och om duktig hästmänniskor anställer häatskötare är det okej, men sanna borde lära sig sakerna själv först tyker jag



Rebecca jag orkar knappt kommentera det du skriver, är du alltså en lesbisk svenskalärare som råkat bli hästskötare åt en dålig ryttare



Ni kan lägga ner nu jag ska inte kommentera mer

idag



 2011-10-18    00:04:20
 lajnea

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ALLTSÅ DET HÄR ÄR DET ROLIGASTE JAG VART MED OM PÅ LÄNGE!!!

Bäst att ni tar daniels efternamn iallafall då klockars för ditt efternamn är så jävla skumt. HAHAHAHA.



Tänkte förresten exakt samma sak som jummie om dedär med gilla knappen.



Anonym du måste seriöst vara dagens stolpskott!

 2011-10-18    00:06:36
 Jummie

Uppenbarligen så är det ju precis det du gör, eftersom du ens påpekade mitt smeknamn.

Vad är det som säger att Sanna inte kan det som behöver kunnas, anser du?

 2011-10-18    00:06:57     URL: http://jumsan.blogspot.com
 Mickis

Men vad bra du fega anonyma människa, då kan ju du lägga ut en film på när du rider, så kan ju Sanna som är sååå "dålig" på att rida lära sig av ett proffs som du.. Någon som kan nåt om hästar borde veta att ju bättre och känsligare häst du har, desto svårare blir det.



Förresten vad rider du för klasser? Eller dum fråga, måste ju rida GP, så bra som du är.. OCH det är många som vet hur hårt Sanna jobbar för att leva sin dröm, det har i alla fall jag sett med egna ögon VARJE gång jag är där med mina hästar och tränar. (Helg som vardag). En sista sak att tillägga är också att familjen Nilsson är sjukt trevliga och ödmjuka varje gång man träffar dem. Sååå ÄT SKIT och sluta yttra dig här, tack!

 2011-10-18    00:11:51
 Rebecca

Nej såklart du inte orkar, jag är ju över dig. :)



Om jag nu skulle vara lesbisk så skulle jag isåfall ha världens bästa flickvän. Hejja mig! (antar att du syftar på att Sanna skulle vara flickvännen?)



Kul att du försöker använda någon slags tafatt fantasi för att skapa några haltande sk förolämpningar. Är säkert fler än jag som starkt överväger självmord efter dina "vassa" kommentarer. Buhu.



Dröm sött.

 2011-10-18    00:12:44
 siri

Hej Sanna!



Kul att du äe nöjd med tävlingen :)



det blev väldigt många kommentarer här. Tycker dock att det är tråkigt att behöva läsa rena elakheter på en dressyrblogg. Om nu Sanna inte skulle kunna rida så är det nått som skulle visa sig i resultaten från tävlingarna.



Tycker kanske inte att det är så smart att din anställda skriver vissa kommentarer, tänk på att "Sanna Nilsson Dressyr" företaget är ett helhetskoncept. Det jag har sett av dig och ditt företag så står det för kvalitet. Då passar det sig inte att svara på ett visst sätt även om det är befogat. Bättre att

"tack för din kommentar, vänligen lämna bloggen"



Detta är en väldigt bra blogg, du kämpar verkligen Sanna. Jag önskar dig all lycka med anläggningen och hästarna!



/ Siri

 2011-10-18    01:30:14
 Sl

 2011-10-18    07:35:05
 Sofie

Istämmer helt med Siri! Läser bloggen dagligen, väldigt intressant att följa andra dressyrryttares vardag. Men

Tänk till innan någon av dina anställda skriver en bits kommentar, det ser inte seriöst ut!

 2011-10-18    07:39:42     URL: http://Sofieanderssondressyr.blog.se
 AnnaMaria

Är Rebecca samma Rebecca som jobbar/hjälper Sanna eller är det någon annan? Om det är hon som jobbar skulle jag tipsa om att Sanna börjar moderera sina kommentarer - främst för att man;



1) Inte hoppar på folk som inte kan stava, det sänker nivån om något. Oavsett rättstavningsprogram eller vad, det tillhör väl vanligt folkvett?



2) Är man ihopkopplad med någon som arbetar med hästar får man nog tänka lite på vad man skriver eller hur man uttrycker sig.

Sanna är ju ändå precis i början av sin karriär, det måste man få säga trots att hon har fina meriter redan nu. Men det är nu hon försöker etablera sitt namn alltmer (gissar jag! Med flera hästar som hon äger, ex. Don Dorn m.fl. hos Mattias)för att kunna sälja hästar, få uppdrag och skapa sig ett gott rykte i hästvärlden helt enkelt.

Vad händer då om man snubblar på sånt här direkt sammankopplat med Sannas namn och verksamhet?

Sanna jobbar med en Rebecca som hon skriver mycket varmt och fint om, i kommentarerna är det en Rebecca som fullkomligt raserar alla idéer om nät-etikett.



Det är inte menat att vara förolämpande eller något sådant utan mest för Sannas skull, hon vill väl inte bli ihopkopplad med någon som beter sig så som faktiskt kan påverka hennes företag och verksamhet? Det blir lite som att folk kanske kommer tänker; "Ja just det, hon är bara 19 (?) år, det är klart att det är så här, vi år vidare..."



Förstår ni hur jag menar?

Jag tänker inte uttala mig varken för eller emot något, men det var det jag faktiskt reagerade mest på för jag tycker inte "Anonym" varit värre än er andra i sitt sätt att uttrycka sig. H*n har frågat/framfört sina åsikter, kan ha gjorts bättre alldeles säkert men det största som kan påverka är faktiskt Rebeccas kommentarer.



Så Sanna - rensa lite för din egen skull och fortsätt skriva, uppdatera och fotografera!

 2011-10-18    07:40:52
 Thilda

Du rider sjukt bra Sanna!

 2011-10-18    09:50:28     URL: http://vickelbyponny.blogg.se/
 Anonym

Jag är glad att det är fler som verkar ha lite förnuft och håller med mig!

Sanna borde inte jobba med hästar, hon är värdelös!

Fast jag fatar inte vad Annamaria menar med rykte inom hästvärlden? hon kan inte rida det borde räka tyler jag! Och Sä"siri" (ännu ett helkonstigt namn) jag har allafal inte varit elak nångång jag är bara ärlig!!! Sanna rider sämst och alla som inye är blinda eller inkonpetenta borde se det!!

 2011-10-18    11:17:28
 Amanda

Håller med många här, förutom "anynom" såklart. ;)



Håller dock inte med Annamaria i att "anynom" inte har varit värre än alla andra i sitt kommenterande, personen är ju uppenbart ute efter bråk och att bara vara elak då hon greppar efter varje halmstrå för att försöka få till en elakhet. Att hoppa på folks namn är väl inte att vara ärlig och att framföra sina åsikter? Och vart är dennes frågor?



Jag förstår även kritiken mot Rebecca, men jag kan även föreställa mig att det som vän måste vara svårt att låta bli att lägga sig i när någon är så obefogat elak helt utan anledning... Tänk på Rebecca att "anynom" förmodligen är dyxlectiker, taskigt att hoppa på det.



Sett dig rida på många tävlingar Sanna, du rider fantastskt! Härlig häst den där Dutch :)

 2011-10-18    12:47:39
 Anonym

Räka tyler jag!



Kan någon vara snäll och översätta?

 2011-10-18    12:54:00
 AnnaMaria

Nu har ju anonym gått över gränsen, men inte över någon gräns som de andra inte heller gått över. Dock spårar det absolut ut nu på sista kommentarerna, men de övriga har ju nappat på betet totalt. Det är någon som är ute efter att provocera och lyckas. Mata inte trollet brukar man säga.

Självklart kan man vilja försvara eller stå upp för sin vän men man bör vänta några sekunder och då inser man att det handlar om någon med lite för lite att göra som försöker få igång bråk o.s.v.

Så jag tycker inte de andra varit bättre, bara för att någon startar det och lagt ribban lågt betyder det inte att man är bättre som nappar på betet!



Har man en vän som etablerar ett företag tycker jag man visar sådan hänsyn att man inte utan eftertanke postar vad som faller en in som kan skada ett företag.

Så jag hoppas Sanna läser allt det här som fler har påpekat och tar till sig det och kanske låser kommentarerna så hon själv kan påverka vad som kommer upp för att slippa detta i framtiden, det ger ju inte ett direkt seriöst intryck om hennes anställda (? Är inte säker på huruvida det är en anställning, men det hör inte hit) sitter och vräker ur sig saker (oavsett om det är i "försvar") för det denna lyckats bli provocerat av ett uppenbart nät-troll.

 2011-10-18    13:27:46
 Carolina - tinkas.blogg.se

Avundsjuka är den mest uppriktiga formen av smicker...

 2011-10-18    15:19:16     URL: http://tinkas.blogg.se/
 klockars

"anonym" vad heter du då? :O

 2011-10-18    17:38:39
 Anonym

Har ni aldrig hört talas om troll på webben?

 2011-10-18    18:06:58
 Jummie

Det är skillnad på troll och påhopp.

 2011-10-18    18:30:54     URL: http://jumsan.blogspot.com
 Anonym

Måste ju bara delta i den här konflikten...

Tycker det är helt fantastiskt att den här ANONYMA människan kan sitta och uttala sig om hur man ska sköta ett proffstall och hur någon annan rider. "Och du påpekar ju själv att hon betalar någon annan att ta hand om hästarna, gud förbjude att hon skulle göra nåt själv.. Hon kan inte rida och inte sköta om ett djur, jag tycker att alla ska fråga sig vad sanna egentligen kan!?" Helt underbart av anonym att säga såhär!!?!?!? Har man ett proffstall med många hästar så är det helt omöjligt att klara allting själv om det ska hållas på en proffsig nivå! Talar av egen erfarenhet. Därför måste man ha hjälp!! Annars blir det att man slarvar för att hinna med!? Helt uppenbart att Sanna kan hästar och sätter deras bästa i första hand när hon tar hjälp!?



Anonym kanske kan lägga upp bilder och blogga så att vi andra kan läsa och skriva om hur hon/han rider? Och om Sannas ridning så kanske man kan låta resultaten tala? Hon hade inte kunnat starta EM NM och SM utan att kunna rida. DET borde vilken hästkunnig människa som helst förstå....



Det finns fler som har det som Sanna Mr/Mrs Anonym, hur klarar sig tex Jan Brink? Minna Telde? Anna Svanberg? Du tror att dom gör allting själv? Behöver inte vara så stora namn ens. Vilket utbildnings och tävlingstall som helst har medhjäpare för att hinna med! Jag är en av dem!

Varför kan folk inte bara "sköta sig själv och skita i andra"? Nu gör ju inte jag det egentligen eftersom jag la mig i här... men kände att jag behövde försvara oss som håller på med hästar på proffsnivå från sådana här ANONYMA som INTE vet vad de pratar om!

Kämpa vidare Sanna, du är inte ensam...

Tack för mig!

 2011-10-18    19:49:37
 Josefine

Glömde skriva mitt namn... Min kommentar den lååååånga....

 2011-10-18    19:50:31
 Rebecca

Jag ber hemskt mycket om ursäkt om det är så att någon har tagit illa upp av det jag har skrivit, med undantag för "anynom". Var inte alls meningen att kränka någon men jag kan erkänna att jag inte har tagit detta på blodigt allvar. Personen i fråga är uppenbart ute efter bråk och eftersom jag själv kan tycka att sånt här nästan är lite roande sänkte jag mig till en låg, oseriös nivå. För det är precis vad jag har varit, oseriös och det var fullständigt medvetet från början. Genom att överdriva och förlöjliga det här lilla "kriget" tänkte jag att vi kanske istället kunde få något roligt ur det och även då Sanna. Om det blev en lite småkul oseriös grej av det hela kändes det som en mindre risk att hon skulle ta illa upp av det elaka om henne som "anonym" har vräkt ur sig. Jag månar om Sanna och försöker bara vara en bra vän.



Menade självklart inte någonstans att bidra med något negativt till Sannas företag och det fanns inte ens i mitt huvud. På arbetstid är jag Sannas hästskötare och all övrig tid "bara" hennes bästa vän. Så känns det iaf för mig. Men jag kan även förstå hur ni ser det ur eran synvinkel och jag tänker nu låta bli att skriva något mer. Förhoppningsvis tröttnar snart "anynom" .



Jättesnällt av er allihop som ställer upp och stötta Sanna, ni är guld.

 2011-10-19    00:16:39
 Moa

Kan ju inte annat än att ifrågasätta "anonym"s egna nivå och kunnande inom hästvärlden! Att döma av kommentarerna så är det uteblivet och bara någon som skriver för att jävlas.



Men se det så här, du har i alla fall något att skratta åt i framtiden! :D

 2011-10-19    01:21:19     URL: http://moalarsen.blogg.se/
 LW

Trollens kallas troll för dom provocerar och VILL ha igång sådana här diskussioner, dom bryr sig inte om vad dom skriver , påhopp spelar ingen roll för dom! Bry er inte ! Bästa medicinen!

Ps skrev innan om troll på webben, glömde min signatur

 2011-10-19    16:24:47
 Julia

Du är fantastisk Sanna!

 2011-10-19    19:09:48     URL: http://ohjuliet.blogg.se/
 Anonym

Är julia också en lesbisk bff till sanna? Mår illa av allt smörande

 2011-10-19    20:40:11
 Amanda

Sen när blev "lesbisk" nåt negativt?

 2011-10-19    22:40:33
 Amanda

Känns ju faktiskt som du "anonym" behöver kärlek om någon. Din mamma tycker säkert inte om dig :(



Vill du ha en kram?

 2011-10-19    22:42:36
 Strandhatten

Ja vissa rider på höga hästar, tror anonym har fullt upp med trähästarna i lekparken.

 2011-10-19    22:59:51
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se