Söndag och tidsbrist.

 2011-10-31    00:54:04   av:.

Tiden är knapp, eller typ obefintlig..
Jag fattar inte att det alltid finns saker att göra, vissa dagar känns det som om jag alltid ligger steget efter och försöker stressa ikapp. Det har varit en sån dag idag. 
Det började med att jag trodde att jag tvättat alla kläder som ska med till Skåne och mer eller mindre packat iordning allt.. Upptäckte förskräckt att jag helt glömt bort tävlingskläder, eller iaf vita ridbyxor och handskar som jag fick tvätta och fixa med. 

Fortsatte med att städa hela min lägenhet vilket alltid tar mer tid än vad jag har att lägga på det, men jag kände att det var tvunget har absolut ingen lust att komma hem till en skitig lägenhet om en vecka ich jag skulle gått och tänkt på det hela veckan istället för att fokusera fullt på träningarna och tävlingarna.
Har sedan packat ännu mer, tror att jag fått med nästan allt nu.

Red även Dutch och Danny, lite lugna joggingpass för båda två killarna. Kaka motionerades genom longering idag.
Nu ska jag plocka fram några filmer som vi kan ha med i lastbilen, sen väntar sängen ivrigt på min ankomst!
Godnatt alla!


Vårat hem den närmaste veckan.

 Råttan

Ha så skoj där nere i söder nu, och lycka till i helgen! Jag hejjar på dig, det vet du! ;)

Kram o gos!

 2011-10-31    12:14:44
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se