Måndag och besök hos tandläkaren.

 2011-10-18    00:56:51   av:.

Inte för mig, men för mina prinsar Dutch och Danny var det dags för ett årligt tandläkarbesök!
Vi var i Söderköping på Djurtandvårdskliniken hos Torbjörn! Det stället är hur bra som helst!!
Hästarna skötte sig bra och var fina i munnarna, lite småfix här och där men allt var i det stora hela bara bra! :)
Fint var oxå all beröm jag fick av Torbjörn, kändes som om jag växte lite där på kliniken och visst är det härligt att få höra att man har förbättrat hästarnas hälsa - finns nog knappt någon bättre känsla! :)

Hann inte med så mycket mer idag, men det blir ju en dag imorgon oxå. Tror att det är dags att sova nu faktiskt!

Förresten, härligt krig det är här på bloggen nu.. i inlägget om tävlingen. Jag har bara läst igenom det utan att delta än så länge.. Jag förstår dock inte hur vissa människor orkar lägga ner tid och energi på så negativa och onödiga saker? Kan inte heller förstå hur jag kan ha så fina vänner och bekanta - ni är grymma med era störtsköna kommentarer!

Nu säger jag God natt! Sov gott, även du anonym..


fina killen!

 Anonym

Asså sanna ärligt nu finns ens nåt som heter dkurtandvårdskliniken? det låter mer troligt att det är i ditt lilla puckade blonda huve nån ger dig beröm!

Som en allmän dags boost, glöm inte att du är värdelös!

 2011-10-18    11:33:30
 siri

Sanna! jag tycker du ska göra en polisanmälan ang denna person som skriver dessa kommentarer, då kommer det att komma fram vem det är bakom dessa. Sånt går att ta reda på... :)

Hoppas du inte tar illa vid dig, elaka människor finns det överallt, synd bara att dom ska läsa och kommentera nått dom uppenbarligen inte vill läsa eller se... Fattar inte varför denna person ens läser din blogg, det är väll bara att inte gå in på din blogg.. eller??



lycka till Sanna!!!!

 2011-10-18    12:00:58
 Malin vZ

 2011-10-18    12:44:18
 Anonym

Polisanmäla mig som säger saningen? Siri är du också fem eller? Tror inte polisen skulle bry sig faktist..

 2011-10-18    12:45:19
 MalinvZ

Håller med Siri!! Polisanmäl och ta reda på vem det är - sånna påhopp som hon skriver ska du inte behöva ta emot - det är internet mobbning!

 2011-10-18    12:45:56
 Jummie

I och med att personen faktiskt trakasserar dig, Sanna, så tycker jag att du iallafall spärrar IP-adressen. Lyckas personen kontakta dig på annat vis kan den vänta sig en polisanmälan som ett brev på posten.



Visst kan man inte tycka om alla, men sättet den här personen beter sig på emot dig är inte okej.

 2011-10-18    15:31:54     URL: http://jumsan.blogspot.com
 Pernilla

http://www.djurtandvardskliniken.se/

 2011-10-18    16:23:10
 Anonym

Nät mobbning? Jag mobbar i nån jag säger bara saningen! sanna kan inte rida och folk skulle inte bli arga om de inte viste att det låg nånting i det

 2011-10-18    17:07:17
 Jummie

Men vad är det som gör att du finner behov av att uttrycka dig? Vad spelar din åsikt för roll egentligen? Sköt dig själv istället och bry dig inte om andra, är mitt råd.

 2011-10-18    17:16:00     URL: http://jumsan.blogspot.com
 Anonym

Alla har rätt att yttra sina åsikter! Jag tyker att fler borde få upp ögonen för dom faktumen jag skriver ut. Ni bet att ni håller med mig! Vem är blond och värdelös på ridning? Ni vet att ni kan svaret

 2011-10-18    17:27:38
 Jummie

Skillnaden mellan att uttycka sin åsikt och att kränka någon verkar du inte ha förstått. Det du håller på med är personliga angrepp.

 2011-10-18    18:02:52     URL: http://jumsan.blogspot.com
 Anonym

Hon utger sig för att vara en duktig ryttare och jag berätar saningen genom att bevisa motsatsen! Stum hand, obalanserad sits och ostadig skänkel mm = dålig ryttare

 2011-10-18    18:10:27
 Jummie

Hon har väl inte utgett sig för att vara någonting? På vilket sätt har du bevisat motsatsen? Det du skrivit bevisar ingenting, det är bara tomma påståenden. Konstruktiv kritik, har du hört talas om det?

 2011-10-18    18:29:33     URL: http://jumsan.blogspot.com
 Anonym

Jo det har hon!! Och vadå toma?? Det är saningar alltihop och det vet ni alla! Ja det har jag, jag ger henne kritik och hon kan ju försöka ändra på nåt även om jag inte tror att det går - verkar ganska talanglös.. Det är iaf inte mitt jobb att lära henne rida, även om det skulle behövas

 2011-10-18    19:19:54
 Maria

Du som är annonym, är det du som är på flera häst bloggar och skriver massa konstiga kommentarer? Får man fråga varför du läser sannas blogg om du nu tycker att hon är så dålig? Sanna skulle inte ha kunnat tagit sig dit hon är nu om hon red dåligt ! Lycka till med allt sanna!

 2011-10-18    21:00:43
 Jummie

Nej, det har hon inte. Du ger mig fortfarande inga konkreta exempel. Jag har aldrig läst att Sanna sitter och höjer sig själv till skyarna.

Det du håller på med är som sagt personangrepp och inte kritik. Att säga att någon är talanglös osv är inte konstruktiv kritik. Att säga att Sanna rider dåligt är inte heller konstruktiv kritik.

 2011-10-18    21:30:47     URL: http://jumsan.blogspot.com
 Anonym

Nej det är kritik och saningen! Sanna kan säkert lära sig nånting av att höra saningen, förhoppningsvis

 2011-10-19    00:10:42
 Amanda

Men hörrö ditt anonyma lilla nät-troll, hade du ens sett Sanna rida i verkligenheten?

 2011-10-19    00:20:55
 Anonym

Jag har sett allt jag behöver för att bedöma att sanna rider dåligt. Punkt

 2011-10-19    01:17:19
 Moko

Onödigt med dessa påhopp, du har nu sagt ditt, du behöver inte fortsätta, som du sa alla har rätt till sin åsikt, och vi alla vet nu din.

 2011-10-19    03:59:42
 Anonym

Sanna du har svarat upp dåligt på kommentarerna från alla här..? Och du bloggade inte alls igår.. Kan det vara så att du har fatat att dressyr inte är din grej? Förhoppningsvis

 2011-10-19    10:36:54
 Milla

Usch, vad ledsen jag blir av att läsa detta! Kan inte förstå hur människor kan vara så oerhört elaka. Speciellt när kränkningarna gäller en oerhört sympatisk och ödmjuk person. Sanna jag hoppas verkligen att du inte tar åt dig av detta! Kramar från Milla

 2011-10-19    11:23:37     URL: http://www.vibygard.se
 klockars.

"annonym" du har gjort din sak klar.

så gå in på en blogg som du tycker är bra.

Så kan vi andra som tycker om och serupp till sanna läsa .

 2011-10-19    14:25:38     URL: http://luckystrikee.blogg.se/
 Matilda Holmström

Anonym: Vad jag inte kan förstå är varför man måste säga "sanningen"? Om du nu tycker att Sanna rider såååå dåligt, så tyck det då! Men ingen har bett om

din åsikt. Det blir bara väldigt dålig stämning här.



Sanna: Det är tyvärr ingen idé att polisanmäla, jag har själv gjort likadana anmälningar men det kommer ingen vart. Men det är bara att ignorera idioten/idioterna. Vi alla vet att du rider superbra, och du borde veta om det själv också!



Kram

 2011-10-19    18:13:59     URL: http://tlop.se
 Julia

Det finns inte ord som räcker till hur förjävligt det är med människor som trakasserar så! Tycker du rider fantastiskt, verkar vara en super-gó tjej och din anläggning är ju bara vill haaa! Heja dig, du är grym!

 2011-10-19    18:54:40     URL: http://ohjuliet.blogg.se/
 Anonym

Asså suck! Kan folk bara sluta smöra! Titta på alla bilder och filmer och se saningen i vitögat! Sanna är ingen bra ryttare, när man är ärlig som jag är så kalar man henne helt enkelt värdelös eftersom det är sant!!

Sanna det är tyst från dig troligtvis trampade jag på en öm tå.. Inte ens du kan försvara lögnerna om att du skulle vara duktig på nåt eller ta hand om dina djur

 2011-10-19    20:07:41
 Amanda

Eller anonym så är det för att det du säger är så obetydligt så hon inte ens orkar ödsla tid på att svara upp. Det svider va ?



Kan du inte länka till nånstans där vi kan få se dig rida? Vore ytterst intressant ..

 2011-10-19    20:18:47
 Anonym

Om hon inte bryr sig varför engnar hon då så myxket tid åt att framställa sig själv som duktig?



Vi pratar inte om mig, det här är sannas blogg om du inte viste det

 2011-10-19    20:36:38
 lw

Mata inte trollet!

 2011-10-19    21:19:15
 Sophie

Om du nu står för din åsikt varför är du då anonym?

 2011-10-19    23:26:10
 Jenny

Tror det är kulturchocken, trollet kan ju inte stava!

 2011-10-20    18:16:25
 MALIN FUNDBERG

Men ditt lilla jävla äckel. Du stavar som ett 11 årigt litet kissluder och resonerar dessutom som ett. Nu har jag varit tyst tillräckligt länge och har nu tröttnat. Hur fan i helvete får du ihop i ditt huvud att Sanna LIVNÄR sig på sin ridning om hon rider dåligt? Och hur kan du berömma från en stillbild eller en suddigt film om Sanna rider dåligt? Du är ju totalt jävla skadad!

 2011-10-21    00:11:12
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se