Internet lever!

 2011-10-14    23:59:23   av:.
Ja nu funkar datorerna här hos oss igen och det är nästan så att glädjetårarna rinner! Gud va skönt det är att ha tillgång till Internet, hur klarade man sig förr i tiden.. hm, ett mysterium! Har kollat igenom massor av mail, efter att inte kunnat öppna mailen annat än på mobilen den senaste veckan hade jag ca 800 olästa mail i inkorgen. Har inte hunnit svara på alla än, får fixa klart det i helgen. Men måste bara säga att det är såå himla kul vad mycket fina uppmuntrande mail jag får av folk!! Massor med beröm för anläggningen och min ridning, vilket alltid är lika roligt att läsa! Även hur många jobbansökningar som helst och trots att jag just för tillfället inte har någon ledig tjänst så är det så kul att veta att det finns så himla många som vill jobba här! :D Jag passar på att än en gång tacka alla för visat intresse för arbete hos mig!!

Det har varit en fin och solig, men kall dag här i Lista, hästarna har busat runt i hagarna som galningar! Men det är ju roligt att de inte bara står och hänger, trots att jag sätter andan i halsgropen för att de inte ska slå omkull och göra illa sig - tur att vi har säkra och bra hagar iaf!

Nu till helgen kommer det vara ponnyträningsläger här på anläggningen, imorgon kommer Pia Fälth hit och håller träningar - jag ska träna med Dutch och sen sover fyra tjejer med sina ponnyer kvar här för att ha programridning på söndag :) Tror att det kommer bli jätte lyckat! Jag har även lovat att jag ska visa dom hur jag knoppar imorgon kväll :)

På söndag blir det tävling för mig och Dutch på Vilsta, det stog förresten lite om det i Eskilstuna Kuriren idag.. Inte så mycket, men lite är ju bättre än inget alls :)

Nu måste jag sova, en lång helg drar igång imorgon!

 Anonym

Vilka rörelser han har!

 2011-10-15    09:54:32
 Sanna

Anonym; Ja visst har han! :D /Sanna

 2011-10-15    23:49:30
 Matilda Holmström

Gud, vad häftig han är! Minns förra året när du tävlade i Enköping (November). Jag var så himla imponerad av honom då, men jag hade ingen aning om vilka ni var. Men nu vet jag, haha :)

 2011-10-19    18:17:32     URL: http://tlop.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se