Fredagsmys.

 2011-10-28    23:52:00   av:.

Har jag framför en film och tillsammans med en stooor påse godis! Kände att jag verkligen behövde godis som uppmuntran efter att ha varit och sagt hej då till min mor och lilla syster som imorgon drar till Egypten för en veckan sol och bad.. Jag är så avundsjuk!! Skulle nästan offra en arm för att få följa med, men det finns jobb att göra här hemma.
Lite skönt är dock att jag på måndag drar ner till Skåne (såg att jag glömde skriva att det var är på måndag vi åker igår kväll, var nog liite för trött för att kunna tänka och skriva..) det ska iaf bli riktigt kul med träningar och tre hela tävlingsdagar!

Jag ska fokusera på filmen nu och sen sova lite!
Hoppas att alla har en trevlig fredagskväll!


Bild som får Skåne resan att locka ännu mer! Hviderup är fantastiskt fint!

 Julia

Vilken underbar bild.

 2011-10-29    10:15:33     URL: http://ohjuliet.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se