Heej..

 2011-10-03    00:15:22   av:.

Börjar med att be om ursäkt för dåligt uppdaterande. Slutet av den här veckan har dock inte varit rolig.
Torsdagen började oturen förfölja mig, fick min tunga lägenhets dörr i huvudet - blind, illamående och svimfärdig efter det.. Eftermiddagen bjöd på två sönder trampade fötter, troligtvis bara för att jag var seg efter slaget i huvudet.
Fredagen var extremt lång efter att jag blött näsblod konstant i ca 5 av nattens timmar och därför inte kunnat somna. På fredags kvällen skulle jag rida och bada Dutch, väl uppe på min stjärna börja jag blöda näsblod igen.. Väldigt trevligt, med ridkläder och sadel täckt av blod, eller? Jag var yr och svag och fortsatte blöda näsblod resten av kvällen vilket inte gjorde detta bättre.. Allt beror nog delvis på slaget i huvudet och delvis veckor av för lite sömn och för mycket stress. 
Blev ingen tävling varken idag eller igår tyvärr, jag var verkligen jätte taggad. Men ibland ser kroppen till att man sätter hälsan i första hand! När jag försökte ignorera slaget i huvudet så blödde jag näsblod tills jag var tvungen att stanna upp..
Usch för denna helg.. Längtar till nästa!¨
Men först och främst ska de fem vardagarna arbetas igenom.. Jag ska dock försöka ta det relativt lugnt, mår inte helt toppen än.
På onsdag och torsdag är det träningar med Knytkalaset, vilket blir veckans stora händelse! :)

Nu ska jag sova, men eftersom ordet "fail" beskriver sista delen av den här veckan så bjuder jag på två fail-bilder från sista träningen :)




Vilda vackra varelse!

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se