Ber om ursäkt..

 2011-10-28    00:44:46   av:.

..för dålig uppdatering. Det har varit lite mycket de senaste dagarna så jag har inte haft möjlighet att prioritera bloggen alls.
Men som vanligt så ska jag försöka bli bättre på det ;)

Vad har hänt de senaste dagarna då? Jo, det har varit mycket jobb att fixa med ridsportbutiken. Varor har anlänt (såå mycket fina grejer, jag känner att jag vill ha typ allt till mig själv!) och nya beställningar har gjorts. :) 

Igår var Pia här och höll träningar, som vanligt på onsdagar, jag red Dutch vilket gick ganska bra. Var inte super nöjd men vissa saker i träningspasset klarade vi godkänt. Tränade mycket på Inter 1 rörelserna inför nästa helgs tävling.

Idag klipptes Dutch, han blev super snygg! Jag red även ett dressyrpass på lilla Kaka, red övningar från Veckans Träningstips 8 och Veckans Träningstips 1 - den sistnämnda till och med i galopp och skritt vilket jag tycker är bra av Kaka som ändå bara är fem år. :)

Som lite info drar jag, Dutch och Rebecca ner till Hviderup och världens bästa tränarpar Jessica och Mattias - ska bli jätte kul!! :D

Sov gott gott folk


Bild från Hviderup i somras.

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se