Home sweet home.

 2011-12-01    00:31:48   av:.
Hemma nu efter några intensiva dagar nere i Skåne, rullade in här hemma igår kväll - med två (!) fina hästar i lastbilen.
Varför har jag bloggat så dåligt då ? Jo, de sista dagarna var det verkligen storm och jag hade lite problem med ström till lastbilen, då fick värme och lyse prioriteras före att ha igång datorn eller ladda taben. Sen är det helt sjukt hur mycket det finns att göra därnere med alla hästar - ingen tid över att sitta vid datorn direkt!
Jag har iaf haft det så extremt bra hos kära Jessica och Mattias!! De är två helt underbara människor och jag trivs så fantastiskt bra i deras sällskap! Även tjejerna som jobbar i stallet på Hviderup just nu är toppen, väldigt trevliga och roliga!

Har ridit massor, på mina egna fem djur och på några fler fina skapelser och det känns som om jag lärt mig hur mycket som helst! Vissa perioder, framförallt såhär efter en tävlingssäsongs slut, så hittar man liksom så många "aha-upplevelser"! Sjukt kul!

Hästarna som fick resa med hem igår var ju självklart min prins Dutch, men det var oxå en ny liten stjärna - hör och häpna! Jag skrev igår morse på pappren och nu är han min, Hernandez VH heter han och är född år 2008! :)

Ska väl försöka göra kväll, morgondagen blir extremt lång då allt ska packas upp efter resan (har inte hunnit med något idag, pga allt vardagsjobb, träningar för Pia Fälth och jobb med ridsportbutiken) och jag tror att det är, få se nu...sex hästar som ska motioneras.

Vi hörs!


Här är han, lilla Hernadez. :)



TACK, TACK och återigen TACK till världens bästa Jessica och Mattias för en grymt härlig vecka hos er!!
 a

Snygg häst!

 2011-12-01    07:29:07
 Mia

Visst var det den som gick championatet i Flyinge i oktober? Tycker jag känner igen namnet :)

Hur många hästar har du?

 2011-12-01    22:05:59
 Malin

Vilken stilig kille:-) Lycka till med er gemensamma framtid!!

 2011-12-02    22:48:54
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se