Fredag igen..

 2011-05-28    00:18:00   av:.
Tänk att det redan gått en vecka till, känns som om jag inte hinner med alls.. Men det har ju hänt mycket roligt de senaste dagarna, Beauty föddes ju till exempel :)

Idag red jag Dutch och Danny, longerade därefter Trassel, America och Kaka. Så det var en ganska lugn dag rent ridningsmässigt. Men mycket annat hände, fick leveranser på foder och halm och hovslagaren var på besök bla.

Imorgon ska jag iväg på tävling med Dannyboy, vi ska till Björkliden och startar vid 11.26. Hoppas ni håller tummarna för oss då!

Eftersom det är en bit till Björkliden (ligger vid Karlstad typ) så måste vi åka hemifrån ganska tidigt.. Så det är väl bäst jag dejtar sängen nu. Godnatt!


Snyggíng ;)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se