Torsdag vecka tjugoåtta.

 2011-07-14    23:47:00   av:.
Denna torsdag var ingen hästdag för min del, var nämligen en sväng till Stockholm med mor och syster! Urmysigt!

Hästarna fick ta det lugnt, bara stå på vibrationsplattan, imorgon ska de joggas lite lätt för i helgen blir det träningar för Mattias som kommer hit! Längtar, som vanligt!

Håller just nu på och packar upp alla mina kläder som var med till Falsterbo.. Det är verkligen jätte tråkigt och tar extremt lång tid. :/ Att packa innan man åker nånstans är ju ganska okej, allt är rent och det är något roligt som ska hända oftast.. Men att packa upp när man kommer hem är ju bara för trist. Mycket är smutsigt och ska tvättas och allt annat behöver vikas om.
Jaja, det är bäst att jag gör klart detta ikväll innan jag måste sova..

Förresten, titta vilka fina blommor som prydde sadelkammaren när jag kom hem i måndags! Snälla Evelina och Annica hade plockat dom och fixat så fint!

På kortet står; "Borta bra men hemma bäst"
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se