Lotus Elise.

 2011-07-03    15:36:00   av:.



Namn:
Lotus Elise
Född: 2008
e: Lambourgini u: Cornelia ue: Cortez
Födelseland: Sverige
Ras: Svenskt Halvblod
Kön: Sto
Mankhöjd: ca. 165 cm
Smeknamn: Lisa
När fick jag henne: Lisa flyttade till Lista i april 2011. Jag har henne nu på foder, men det är min hästskötare Rebecca som äger henne.

Om Lisa: Detta är nog den go´aste häst som finns på denna jord! Hon är helt fantastiskt mysig och snäll! Söt som få och som sagt - det finns inget absolut inget ont i henne!
Lisa´s tidigare meriter: Pga sin unga ålder är hon endast inriden.
Meriter med mig: Lisa och jag har inte meriter tillsammans, iaf om inte rekordlånga mysstunder räknas.
Gör nu: Lisa är precis inseminerad med den Holländska hingsten Tuschinski, jag kommer ha henne på foder till det lilla underverket föds.

 bloggföljare

Ser fin ut! I vilket förbund är hon reggad?

 2011-07-07    19:42:42
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se