Sunday today.

 2011-01-17    00:02:32   av:.

Hello people. Hektisk dag har det varit, as usual.
Började med att fixa i lägenheten, disk och tvätt fixar ju inte sig själv direkt.. (synd)
Red sedan Dutch och Perazzi, lugna dressyr pass på båda - en kvart på vibben till att börja med och sen bara lösgörande arbete, mycket åttvolter (se Veckans Träningstips 8) och övergångar. 

Eftermiddagen och den fortsatta kvällen spenderades hos min moster som vi firade då hon fyllt år! Fick jätte god mat och hade lika trevligt som vanligt med delar av min stora släkt! 

Tänkte försöka svara på lite kommentarer nu, det fungerade inte igår av någon anledning.. Sen ska jag dra mig till minnes och ta tag i att knappa ihop det där inlägget om förra helgens träningar - har ju lovat det ett bra tag nu!

Bjuder på en bild på söta Kaka så länge;

 Saga

Du har så fina hästar 8D



Vad har du för kamera? (:

 2011-01-17    21:21:15     URL: http://dreamsphere.blogg.se/
 Sanna

Saga; Tack! :D

Bilden ovan är tagen med min mobil - liksom de flesta andra bilder jag visar här på bloggen är eftersom jag är sjukt dålig på att ta med kameran..

Men ska försöka bli bättre på det då jag fick en ny kamera i julklapp :) /Sanna

 2011-01-18    00:10:13
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se