Thursday.

 2011-01-13    23:59:00   av:.

Jag har inte ramlat idag! *stolt* Förutom att jag sov dåligt natten mellan onsdag och torsdag och därför var lite trött under dagen, så har det varit en bra torsdag. Började med att rida min lilla Perazzi, har var ganska fin - joggade lugnt, men kollade av att några byten fungerade vilket de gjorde! Han är så duktig, kändes dock som om jag var lite oaktiv - men hade nog inte riktigt kommit igång vid det laget..

Red sedan Marwin, (som nuförtiden känns jätte stor då jag rider så mycket ponnyer..) han var lite väl het tycker jag men han har inte riktigt kommit igång från vilan över jul och nyår. Red mycket förvänd galopp eftersom det gör honom uppmärksam och mjuk i kroppen, fungerade som vanligt och kunde göra några byten som avslutning på dagens pass.

Longerade även Danny - som var vild, han är helt galet busig just nu -  bockar och fladdrar som en tok.. Det får bli ett tufft pass för honom imorgon, han behöver bli av med energi! Även lilla Kaka longerades och gjorde strimlor av ett skydd, förstår inte hur han lyckades men i vilket fall så blir det till att beställa nya skydd från Hööks.
Morris har för övrigt gjort illa sig :( Han har trampat sig själv så att han har fått ett långt jack (som tyvärr ser ganska djupt ut) längs kronranden - han verkar dock inte ha så fruktansvärt ont, men han får vila några dagar så att det läker ihop ordentligt!


Mina flickor.

Nu ska jag och hundarna sova, God Natt alla glada!

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se