Torsdagen som glöms bort.

 2011-01-21    00:46:16   av:.
Detta är en dag som inte funnits, bara så att ni vet liksom.
Känns så mest för att jag inte ridit något tror jag, men jag har inte gjort så mycket annat heller faktiskt. Tråk dag.

Försökte dock piffa upp kvällen med att baka chokladmuffins med vaniljkräm i. Visst låter det som något som skulle förgylla en dag, det vattnas i munnen när man säger "choklad och vanilj" i samma mening. Men det sprack.

Förklaring; Var mer eller mindre klar med muffinsarna och skulle bara peta i den hemmakokade vaniljkrämen i mitten av chokladsmeten innan jag fick smaka mitt lilla underverk. Då tappade jag kastrullen med skållhet, söt, kladdig kräm i golvet vilket resulterade i att hela jag blev täckt av vanilj samt att hela mitt kök blev täck av samma sörja.. Vet ni hur jobbigt det är att få bort vaniljkräm från..allt, då den i takt med att den svalnar oxå blir segare! Eftersom jag inte hade ingredienser till att göra ny kräm och om jag ska vara helt ärlig hade jag inte heller lust till detta så fick muffinsarna vara endast choklad vilket med andra ord kan beskrivas som torrt - såsom min dag i övrigt.

Lovar att blogga mer imorgon, ett träningstips kanske ? :) 

Nu ska jag stirra mig blind på bilden nedan, som låter tankarna falla tillbaka på roligare dagar!


NBC.
 
 Saga

Haha, vilken otur! :o

 2011-01-21    12:58:46     URL: http://dreamsphere.blogg.se/
 Anonym

Saga; Ja visst var det och väldigt klantigt gjort! ;O /Sanna

 2011-01-21    23:12:45
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se