Tisdag och onsdag.

 2011-01-12    23:53:05   av:.
Igår och idag har varit ganska normala dagar, massa hästar har longerats och några har ridits - de har alla varit små sega sen helgens tuffa träningspass.
Det har även blivit många hästar på vibben (vibrationsplattan) den ska ju öka blodgenomströmningen och därför oxå ta bort mjölksyra och slagprodukter i musklerna - vilket många hästar säkert har efter helgen.
Det är roligt att alla hästar trivs att stå på plattan, de står som ljus allihopa och bara njuter!


Dutch halvsover på vibben.

För övrigt har jag ju inte lyckats undgå att ramla lite mer dessa dagar, gårdsplan är täckt av is och det gynnar inte en klantskalle som jag är. Efter en kort tillbakablick kommer jag fram till att jag ramlat 4 gånger under de senaste 48 timmarna.
Detta börjar likna en "dagens skador" blogg istället för en dressyr blogg. Ber om ursäkt för det och jag ska (försöker verkligen) hålla mig ifrån skador från och med nu!

Lovar att sammanfatta från träningarna oxå, men för tillfället sitter jag och funderar ut ett "Veckans Träningstips". :)
 Louise

Sanna, du borde införskaffa dig ett par broddar! Billig skadeförsäkring :-) Försök håll dig på benen nu så du kan fortsätta rida dina fina hästar!

 2011-01-13    11:20:17     URL: http://lhdressyr.blogg.se/
 Sanna

Louise; Det har du verkligen rätt i! Ska verkligen försöka med det :) /Sanna

 2011-01-14    00:16:56
 Lotta

Hej Sanna!



Vilken fin blogg du har, kul att läsa :)



Kan varmt rekommendera Icebugs-skor ;) Skor med broddar. Man känner sig som en pensionär i dom men de hjälper verkligen!



Ses vi på Knytis? kram Lotta

 2011-01-14    17:36:17     URL: http://www.corren.se/bloggar/bloggare.aspx?blogg=4705871
 Sanna

Hej Lotta!!



Va kul att du tycker det!

Ska jag verkligen kolla efter, skulle behöva det! ;P



Absolut, längtar verkligen!! :D Kramar /Sanna

 2011-01-17    00:06:27
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se