Sista dagen 2010, i text och bild.

 2011-01-01    19:33:14   av:.
Igår var det som alla vet nyårsafton, men det gjorde inte så stor skillnad hos oss.. Jag och Rebecca jobbade i stallet som vanligt, vilket gick bra. Vi red ut på ponnysarna i snön, det var ju så extremt fint väder! Vi hade väldigt mysigt och skrattade så mycket att ponnyerna nog trodde vi blivit knäppa! ;D  
Efter det så red jag lugn dressyr på Dutch, vilket gick bra - extremt fin kuse det där :)
Avslutade stallgörat för dagen och året med att longera Perazzi, som var på extremt bushumör (och ca 5 cm från att sparka mig i huvudet i ett av sina krumsprång - men nära skjuter ingen hare) vilket gjorde att han var riktigt snygg att se på!

Kvällen spenderades med några underbara vänner hemma hos mig i Lista, tack för ett riktigt bra avslut på året hörni!!


Morris i hagen.


Rebecca och lilla Kaka.


Jag fotar Rebecca och Kaka från Morris rygg.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se