Mattias träning dag 2.

 2011-01-30    23:58:00   av:.

Har lite problem med Internet, men tänkte berätta för er att dagens träningspass gick mycket bra!
Tror dock att min kropp kommer falla sönder av denna grymma (men ändå sköna) träningsvärk, det känns som om magmusklerna typ är förbrukade för all framtid..
Det lär ju ändå vara värre imorgon, om det nu är möjligt att detta kan bli värre?
Jaja, som jag har sagt förr, det är konstigt det här med träningsvärk - verkligen hatkärlek från min sida, det gör ju extremt ont men det är samtidigt lite behagligt - man känner sig ju väldigt nöjd med sig själv! Vilket är vad precis vad jag är nu, nöjd alltså!

Måste sova, men jag utvärderar träningarna imorgon!

En till bild från igår;

Danny & jag.

 Anonym

Ser ut att vara en riktigt fin häst!

 2011-01-31    20:58:19
 Anonym

Ser ut att vara en riktigt fin häst!

 2011-01-31    20:58:29
 Sanna

Anonym; Tack, han är väldigt fin - iaf enligt mig! :D /Sanna

 2011-02-02    00:26:28
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se