Måndag igen.

 2011-01-18    00:10:00   av:.
Ja då var vi här igen, början på en ny vecka med allt vad det innebär..
Blev en ganska lång dag, upp och fodra vid 7 som vanligt. Började med att rida min Dutch, han var jätte fin idag - inte alls stel som igår! Blev ett ganska lugnt dressyrpass med all tanke på rund och låg form och som sagt, han var duktig!
Red sedan Perazzi, han var super fin idag, riktigt fint jobbad genom kroppen! Jag blir faktiskt förvånad över hur extremt bra hans skritt är och vilken enorm ridbarhet han har! En super fin häst helt enkelt! :)
Marwin, Kaka och Danny longerades även under dagen utan några komplikationer.

Eftermiddagen ägnade jag åt några fakturor och lite löneunderlag som skulle skickas in till revisorn, hann även beställa lite smått och gott från Hööks ! Framförallt en ny hjälm, har ju kvaddat två stycken de senaste avramlingarna så det behövdes verkligen. :)  

På kvällen kom ponnyn jag ska ha på tillridning, den stannar bara till onsdag denna gång, men det ska bli spännande att lära känna honom lite mer.. Får se hur det går :)

Nu ska jag sova, igen, tänk att man måste göra det hela tiden.. Skulle vara mycket enklare att klara av dagarna om man bara kunde hoppa över sömnen. Då skulle man ju få några timmar till att jobba på varje dygn, jaja.. det går ju tyvärr inte, så det är bäst att jag kryper till sängs nu.. Blir en ännu längre dag imorgon!
Go'natt


Rider Dutch och Marwin står på vibben.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se