Helgen.

 2011-01-23    23:56:38   av:.
Försökte blogga igår, men blogg.se strulade så jag kunde inte logga in tyvärr.. Skriver några rader nu istället.

Helgen blev mycket bättre än förväntat, hästskötaren hann bli frisk och dök upp som planerat - vilket var jätte skönt så jag slapp göra allt stallarbete själv. Det var dock flera super snälla människor som erbjöd sig att hjälpa mig, Tack så mycket än en gång till er!!

Igår gick ju som sagt allt fortare än vad jag räknat med då jag fick hjälp, allt kändes så enkelt - hästarna gick bra och vi hade trevligt i stallet!
Dagen var nästan lika bra, men timmarna bara försvann iväg och plötsligt var klockan 18,00 och jag var på Vilsta för tävlingsmöte, vilket även det var trevligt! 

Ser framåt mot en fullspäckad vecka, massa massa jobb. Och troligtvis kommer Mattias upp till helgen! :D
 
Mattias & Dorn.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se