God förmiddag.

 2011-01-26    11:12:30   av:.
Blev för sent att blogga mer igår, efter att jag och Rebecca ätit vår kvällsmat vid ca 23.50 (!) och allt hade plockats undan osv så var det mer än hög tid att krypa ner i sängen..

Sitter nu och väntar på att ett mail ska trilla in.. Och hann under tiden svara på några av era snälla kommentarer - alltid lika kul med lite respons! :)

Ska snart ner och rida igen, det blir några stycken idag oxå - inte riktigt lika många som igår dock.. Fem kanske? Ska dubbelkolla på mitt träningsschema i fikarummet.

Det är iaf klart att Mattias kommer hit i helgen vilket är underbart!! Längtar redan, men känner på mig att träningsvärken kommer att vara brutal i början av nästa vecka.. Som sedan kommer att späs på med Knytis träning den 3-4/2.. Jaja, lite träningsvärk har ingen dött av ;)

Nu ska jag kolla mailen igen och se om jag kan få det där avklarat. Bjuder på en random bild;

Min otroligt duktiga tränare på min otroligt fina häst!
 Linn Johansson

Hej Sanna! Kommer Mattias redan nu till helgen? Trodde det var nästa helg men, men! SMS:a mig om du vill ha hjälp med någon filmning av träningen eller lite fotografering kanske?!. Kram Linn

 2011-01-26    11:42:22
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se