Första dagen 2011, i text och bild.

 2011-01-01    19:55:58   av:.
Första dagen 2011 har jag spenderat i...stallet ! Vad förvånade ni måste blivit nu!?

Morgonen ägnades åt det vanliga stallpysslet, fodring, utsläpp, mockning, sopning, foderfix....
Efter att hästarna kommit in så longerade jag Danny som var snäll och duktig.

Tog sedan eftermiddagen "ledig" (förutom fodringen vid 17 såklart) detta var iofs planerat sedan tidigare, men jag kände att jag behövde en halv slappar dag framför TVn (och datorn - bloggar ju). Det tuffa nya året tog paus för en eftermiddag och drar igång på allvar imorgon för min del! Riktigt skönt att andas ut lite!

Om några timmar ska jag dock ner och fodra igen, ska inte glömma det nu bara för att jag slappar.. ;P


Dutch i hagen imorse.


Dutch ansåg att det var kallt om öronen på morgonkvisten..


Rebecca (i en extremt snygg jacka ;D - eller hur?) vid insläppet.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se