Det här med företag..

 2011-01-22    00:30:16   av:.
Är inte så lätt. Denna fredag har till stor del spenderats till att resonera och ta beslut gällande företaget.
Så mycket mer än att bara rida och det är verkligen svårt! Jag hade aldrig klarat det utan mina underbara föräldrars hjälp.
Och ansvaret det innebär att ha eget företag är nästan skrämmande, ekonomin är ju vidrigt svår bara den delen - med moms, skatter och sociala avgifter. Men även häst delen innebär enormt ansvar, just nu har jag 13 st vilket funkar bra en anställd.. Men som nu till helgen blir jag själv med alla 13 djur då tjejen som skulle jobba tillsammans med mig gått och blivit magsjuk, stackarn. Det blir långa dagar med mycket jobb den här helgen.

Jaja, det är ju iaf nytta blandat med nöje! Jag gillar ju mina pållar och jag älskar att träna.. Ibland önskar jag dock att det skulle vara mer av det sistnämnda och mindre av allt runtomkring. Men man kan inte få allt här i livet!

Ska försöka fixa planeringen för denna tävlings säsong imorgon oxå, jag vill få klart vilka tävlingar som ska hinnas med den närmaste tiden :)

Hoppas ni har haft en bra fredagskväll!


Bloggandet ingår ju faktiskt oxå i företagandet.. :)

 Anna & Ida

Vi hjälper dig gärna om du vill! Du och dina hästar är ju så mysiga:) konstigt nog gillar både Ida och jag att slita lite. Hörs o ses på onsdag. <3

 2011-01-22    11:19:29
 Sanna

Anna & Ida; Tack så mycket, va snälla ni är!! Japp, vi ses ikväll! :D /Sanna

 2011-01-26    10:49:40
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se