De Kuilen´s Moriëntes.

 2011-01-04    08:54:00   av:.

Nu såld!


Namn:
De Kuilen´s Moriëntes
Född: 2006
e:  Wengelo´s Ricardo u: De Kuilen´s Idske ue: Kompas Solferino
Födelseland: Holland
Ras: Holländsk Welshponny
Kön: Valack
Mankhöjd: ca 145 cm.
Smeknamn: Morris
När fick jag honom: Jag köpte honom vintern 2010.

Om Morris:
En super snäll och go ponny som har en hög ridbarhet. Han rör sig bra och är så söt att man skulle vilja äta upp honom! Barnet som kommer att få denna lilla herre när han är färdig utbildad kan skratta sig lycklig över en vän för livet!
Morris´s tidigare meriter: Han hade inte hunnit med så mycket innan jag fick honom -  endast riden i några månader.
Meriter med mig: Vi har inte hunnit med några tävlingar än.
Gör nu: Tränas nu av mig på anläggningen i Lista.

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se