Dagen.

 2011-01-07    23:58:00   av:.
Tjallå bloggen.

Allt bra med er läsare hoppas jag!? Här rullar det kan vi säga.. lite mörbultad överallt men inget speciellt förutom handen förstås - känner mig lite handikappad då jag inte kan/under dagen har kunnat använda den precis som jag brukar.. Menmen det löser sig med lite tid! :)

Har ridit några pållar ganska lugnt idag, det var dock svårt när alla var lite halv vilda... Men alla passen avslutades fint vilket är lovande inför imorgon då Mattias kommer upp till E-tuna! Lovely!

Ska nog försöka sova så att jag orkar upp och fodra vid 7 för att sedan fixa allt stallgöra innan 12 då Mattias kommer med tåget! Efter det blir det fullt upp med 5 träningstider för min del, tränar den sista hästen fram till 22 så det blir en sen kväll..
Bloggar så fort jag kommer i kontakt med en dator imorgon! Promise.

Good night everyybody!


Marwin i boxen idag. Gillar hans färg runt ögonen!
 Rebecca

Nu är bloggen på g igen! Wiiiiiie :)

 2011-01-08    01:18:29     URL: http://ohbecks.blogg.se/
 Linn Johansson

Hoppas att du och alla som har tränat för Mattias i helgen har haft det bra och fått lite feedback på er ridning. Du får hälsa till Mattias oxå från oss Johanssons om han kommer ihåg oss. Kram Linn

 2011-01-09    19:33:39
 Linn Johansson

Hoppas att du har haft en bra helg! Kram Linn

 2011-01-09    19:35:01
 Linn Johannson

Om du undrar över alla konstiga inlägg så beror det på att datorna inte riktigt ville som jag ville och jag är inte bra kompis med "teknikens under". Men som sagt hoppas du haft en bra helg och att handen klarat sig hyfsat trots alla träningar.

Kram Linn

Mats & Cornelia hälsar oxå!

 2011-01-09    19:48:48
 Sanna

Rebecca; Duktig! Ska gå in och kolla på direkten! ;) Ses imorgon! /S

 2011-01-10    00:01:09
 Sanna

Linn; Jag förstog att något hade strulat, men det är bara roligt med massa kommentarer! :) Hälsa tillbax! ) Kram Sanna

 2011-01-10    00:08:48
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se