Börjar det nya året med en tillbakablick på det förra.

 2011-01-01    18:47:00   av:.
Ja det är så jag tänker börja mitt blogg år, med några höjdpunkter från det gångna året och med några förhoppningar inför detta..

Börjar med några av 2010's höjdpunkter:

* Avslutade min skolgång för alltid och tog studenten med höga betyg.
* Började jobba med hästar på heltid!
* Köpte några nya fina hästar/ponnyer.
* Två nya hundar har oxå blivit mina.
* Träffade flera nya otroligt härliga människor!
* Fick möjligheten att tävla på Falsterbo - en dröm att rida in på den banan!

och den största och mest betydelsefulla höjdpunkten av dom alla:

* Flyttade till Lista och det nya dressyrcentret!!


Några förhoppningar för 2011:

* Hoppas få igång verksamheten i Lista mer på allvar, med lite mer rutiner.
* Vill färdigställa anläggningen i Lista!
* Hoppas på att min Sibell får en underbart vacker och frisk liten fölunge!
* Vill hinna träna mer än vad jag hunnit gjort 2010.
* Hoppas på att kunna åka på mer stora tävlingar!
* Vill kunna koncentrera mig mer på min tävlingskarriär överhuvudtaget och jag vill hinna med mer tävlingar, både stora och små!!
* Hoppas på stora framgångar för mina ungponnyer och unghästar på deras väg mot att bli färdiga dressyrstjärnor!
* Önskar oxå att alla mina nära och kära, människor som djur, får ett hälsosamt och lyckligt 2011!
 rebecca tengström

tack så mycket :) kul att folk gilla den. fin blogg!

 2011-01-01    18:56:46     URL: http://rebeccatengstrom.blogg.se/
 Sanna

Rebecca; :) Tackar! /Sanna

 2011-01-02    00:53:15
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se