Måndag.

 2011-02-21    22:37:29   av:.
Blogg.se var på bråkhumör igår så det blev inget inlägg på kvällen tyvärr.. Det fanns inte så mycket att skriva om iaf dock. En helt vanlig söndag blev det.

Idag har vi fått hit två prao elever som ska stanna veckan ut, det har gått riktigt bra! Tillsammans med praktikanten som började förra veckan och med Rebecca och mig så har vi varit 5 personer på 13 hästar. (plus en ponny som ena prao tjejen har med sig) Det har alltså varit lugna gatan här för än gångs skull, eller ja iaf med det vanliga arbetet. Vi har faktiskt hunnit med lite extra saker och jag har motionerat alla killar.

Nu ska jag sova, det är mycket som händer imorgon.. Berättar mer för er senare, när tiden är inne ;)


Avslutar inlägget med ett extra Tack till praktikant och prao-tjejerna!! Ni har varit såå duktiga idag!


Fyller ut inlägget med en bild på lilla Danny.
 l

du har alltid någon bortförklaring att du inte hinner blogga. Du behöver inte ursäkta dig :)

 2011-02-22    12:28:48
 Sanna

Í; Ja jag har väl det, ledsen om det låter tråkigt.. :S Men jag får så dåligt samvete när jag inte hinner, både mot er läsare och mot mig själv eftersom jag vill hinna med! /Sanna

 2011-02-23    23:13:26
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se