Nya stövlar?

 2011-02-12    16:50:00   av:.
Jag behöver hjälp..

Ska köpa nya stövlar att ha hemma, men kan inte bestämma mig för vilket märke eller vilken färg..
Har ett par lack Könings att tävla i och har ett par Sarm som jag ridit i hemma - men de är nu fem år gamla och rasar typ sönder. Så nu behöver jag köpa nya som sagt..

Är det någon som har förslag på snygga, praktiska och hållbara stövlar ??


Kanske blir bruna stövlar ? Som Pether har på denna bild, ser ni förresten att han sitter på min Melvin?! :)


Eller ett par röda ? Som Mattias har här när han rider Sibell.


Eller klassiskt svarta ? Som jag har när jag rider Dutch på denna bild.

Jag känner mig verkligen kluven, först är det detta färgval och sen ska märket oxå bestämmas.. Jag är värdelös på såna här beslut. :( Hjälp mig är ni snälla!?
 Emma

Köp Tretorn stövlar ;)

 2011-02-12    17:50:43     URL: http://emmapalmqvist.blogg.se/
 Klara Hovstadius

Älskar verkligen ljusbruna stövlar! min tränare jeanna högberg har fina ljusbruna från Petrie, de har så vitt jag vet hållit länge :)

 2011-02-12    18:17:37     URL: http://klarahovstadius.blogg.se/
 Fanny Claesson

Cavallo Grand Prix Plus

Eftersom att du gillar att "ha bra stil" outfitsmässigt alltså, så tycker jag att du ska köpa ett par svarta.

Prisvärda, bra stövlar för billig peng :)

 2011-02-12    18:47:21     URL: http://fannyclaessondressyr.blogg.se/
 Anonym

Bruna:)

 2011-02-12    19:26:09
 Jenny Persson

De där som Peter Markne har är helt otroligt snygga att ha till vardgas! När du skriver att du haft dina stövlar i 5 år och att de nu rasar samman kan jag berätta att mina cavallo är inne på sitt 17:de år och är fortfarande i toppskick. Och då menar jag verkligen toppskick :) Men så rider du säkert väldigt många fler hästar om dagen än vad jag gör ;) Köp de bruna! De är skitläckra! //Jenny

 2011-02-12    21:45:04     URL: http://www.fideliochenhorningen.onsugar.com
 Maria

Vilka världsproblem...Va rund o fin Melvin va på kortet..

 2011-02-13    07:56:52
 Helene

Ljusbruna cavallos!

 2011-02-13    10:20:56
 jessi

Bruna!

 2011-02-13    20:42:52
 Lisa

Kika in har precis bloggad om olika stövlar. :)

 2011-02-18    10:35:49     URL: http://curious-farmlife.blogspot.com/
 Sanna

Till alla som gett förslag ovan; Tack för hjälpen!!



Speciellt till

Jenny; Sen är det ju lite skillnad på kvalitén på Sarm och Cavallo, Sarm är ju hoppstövlar i super tunt och mjut läder.. Och nu när de är använda ca 5 timmar om dagen i 5 år så börjar de bli riktigt slitna.. :S /Sanna



Maria; Nee, absolut inte.. men det har väl ingen påstått heller!? Ja visst var han, riktig fin! :) /Sanna



Lisa; Ska jag göra! :D /Sanna

 2011-02-19    11:51:52
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se