Lördag, söndag och måndag.

 2011-02-07    21:10:43   av:.
Helgen flög förbi ganska fort, det hände massor men inte så mycket av detta rör bloggen. 
Flera hästar motionerades som vanligt och inget speciellt hände utan alla var ganska duktiga.

Dutch vilade hela helgen pga sitt bakben som var svullet i fredags, han stog dock på vibben flera gånger - vilket han njuter av!  
Idag har det varit måndag igen, jag joggade Dutch som var helt ren! Skönt! För övrigt var han lite spänd och het, men antagligen bara pga att han inte fått utlopp för all sin energi de senaste dagarna.
 
Jag har en liten svacka runt inspirationen för bloggen. Har ingen känsla för vad jag ska skriva, det känns mest som om det blir dravel.. Och vem vill läsa om sånt? :/

Nu ska jag äta och sen fodra hästarna,
Hörs.
 Anomym

Skriv om årets tävlingsplaner?

 2011-02-09    22:46:40
 Sanna

Anonym; Ska fixa ett inlägg om det :) /Sanna

 2011-02-11    00:10:44
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se