Onsdag och sista träningen för 2011.

 2011-12-15    00:39:42   av:.
Kan inte fatta att året snart är slut, men det är verkligen så.. Sista träningen för 2011 idag och detta blev en träning med Danny för Pia.

Han var verkligen duktig, jag glömmer ibland bort att han faktiskt bara är 5 år! Han byter super fint och gör skolor som om det vore de enklaste saker i hela världen! Duktig Dannyboy!

Har ägnat mig åt lite kontorsjobb under dagen oxå, skönt att få en hel del gjort nu innan jul :)
Papper till arbetsförmedlingen ang den nya anställningen är inskickade oxå, känns hur bra som helst - så jag hoppas för allt vad jag är värd att det godkänns nu!

Imorgon blir det rida rida och rida ännu mer :)
Ha det bäst mina vänner


Dannys stoltaste vecka 2011! Falsterbo Horse Show!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se