Fredag igen, konstigt nog.

 2011-12-03    00:09:12   av:.
Nu har snart ännu en vecka gått.. Helt sjukt vad tiden springer iväg, snart är det ju till och med julafton!
Menmen, det har varit en bra dag här i Lista. Känns som om jag kommit tillrätta här hemma nu igen. Och helt okej väder och trevligt sällskap med besök av tre fina vänner (som var underbara och hjälpte till med att bära in utemöblerna - vilket utfördes enligt mottot bättre sent än aldrig ;P) Tack till er!!

Jag red sedan Dannyboy, ett joggingpass med mycket övergångar. Joggade även Hernandez för första gången i vårat ridhus, han var super duktig!! Hann även med att sitta på Chicago, han är lite skeptisk när jag rör mig för mycket däruppe på ryggen fortfarande men det går ändå väligt bra tycker jag! :)
Tillbringade kvällen med att bowla med familjen, kan inte påstå att jag tycker att det är kul att bowla.. Jag är helt värdelös på det och får alltid extremt ont i handleden, men vi hittar alltid något att skratta åt vilket gjorde det till en väldigt rolig kväll ändå :)


Chicago en dag i juli. Längtar tillbaka till sommaren!!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se