Tjoho.

 2011-08-31    01:09:42   av:.
Hade problem med Internet här hemma igår, det var därför det inte blev någon uppdatering här på bloggen..

Det har dock hänt lite grejer de senaste dagarna, igår var Rådebrg ute och besiktade Limbery - skönt att få honom igenomkollad av veterinären jag litar på mest! Han var som väntat helt fantastiskt fin, precis som på veterinär besiktningen när vi köpte honom! Han vaccinerade även Dutch.
På eftermiddagen motionerades 5 stycken hästar.

Idag kom Annika, hästarnas equiterapeut ut till oss. Hon behandlade Dutch, Limbery och Perazzi - vilket gick bra! Killarna bara njuter och jag kände mig lite avundsjuk på deras lyxiga tillvaro.. :P
Strax efter att hon åkt kom Rådberg ut igen, han vaccinerade några fler hästar och kollade över lilla Bell - han konstaterade att hon mådde bra, vilket ju är toppen :)

Alla de som vaccinerats bör ju inte ridas efteråt, så de fick nöja sig med vibben. Jag red Kaka och hjälpte sedan Rebecca med att rida hennes Tintin, det gick bra.

Det är dags för lite sömn som vanligt efter bloggandet.
God natt alla


Arkiv bild på Kaka.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se