Slutet på veckan.

 2011-08-28    23:54:15   av:.
Det är söndag idag, slutet på ännu en vecka. För min del har det varit en ganska lugn veckoavslutning, vilket är skönt! Känns även som om jag börjar landa lite här hemma igen, komma in i alla rutiner med fodringar osv.

Efter söndagar kommer ju måndagar, så imorgon börjar allt om.. Vecka 35 blir det och speciellt för denna vecka är besök av equiterapeuten på tisdag morgon och träningar för Pia Fälth på fredag. Sen lär de ju hända en massa annat trevligt också men det är det jag har i huvudet just nu.

Det är nog dags att hoppa i säng om jag ska orka upp imorgon, är väldigt trött trots att det varit en lugn dag.
Sov gott alla


Dansken.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se