Krack´s Belle SN.

 2011-08-19    14:43:00   av:.



Namn:
Krack´s Belle SN.
Född: 24/5 2011
e: Krack C u: Sibell ue: Silvano
Födelseland: Sverige
Ras: Svenskt halvblod
Mankhöjd: Växer så att det knakar, allt tyder på att detta blir en stor tjej.
Smeknamn: Bell, Lillan, Betty, Hjärtat
När fick jag henne: Bell är en egen uppfödning som födes här hemma på gården i maj år 2011.

Om Bell:
Hon är enligt mig väldigt söt och enligt Mattias mycket lik sin far! Det är en extremt modig och social tjej som njuter av livet vid mammas sida. Jag tror att hon kommer bli en jätte fin dressyrdam när hon blir stor!
Bell´s tidigare meriter: Hon är i skrivandets stund inte ens ett halvår gammal och har som ni förstår inte hunnit med att få några meriter.
Meriter med mig: Inga alls, förutom att vi är extremt stolta att hon går så fint i grimma och grimskaft ;)
Gör nu: Just nu är hon ute på bete och njuter av sommaren med mamma och tant Bockan och tant Lisa!

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se