Hemma igen.

 2011-08-21    22:36:14   av:.
Nu är jag hemma i Sverige igen efter två underbart sköna veckor i soliga och varma Grekland!
Trots att jag och min vän Rebecca haft det fantastiskt så var det skönt att komma hem till hundar och hästar.

Hoppas att ni har det bra och att ni gillat mina tidsinställda inlägg!? :)

Idag har jag sovit mycket, kom hem tidigt imorse efter att ha rest under några av nattens timmar. Men hann självklart med att spendera tid i den välbekanta hästdoften! (förstår inte dom som tycker att det luktar illa..)
Stog bland annat och borstade och myste med lilla Totte i evigheter, saknar verkligen sånt när man är bortrest!

Tittade även på sändningarna från EM på TV, säger bara WOW och GRATTIS till Patrik!!

Imorgon ska jag ner till Skåne för att hämta hem lite hästar, stannar till tisdag och hinner förhoppningsvis med lite träning för Jessica! :)

Ha det bäst, så hörs vi.

Jag hyllar de svenska stjärnorna i detta inlägg med denna bild;

Lånad bild från Google.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se