Hej och hej då typ.

 2011-08-06    00:38:00   av:.
Har ingen tid alls, packar förfullt - både upp från min "hockeytrunk" och ner i en ny väska..
Kom hem från Skåne sent igår kväll och alla grejer som var med där skulle under dagen packas upp och tvättas och så.. Och sen skulle nästa väska fyllas med rena kläder, och allt därtill, som imorgon ska med till Grekland!
Är nog närstan klar nu dock, tror jag iaf. Ska gå igenom och se att jag inte glömt något, vilket jag säkert kommer upptäcka att jag gjort iaf - men man kan ju alltid försöka vara duktig.

Träningarna på Hviderup gick bra! Några bilder kommer upp här på bloggen under tiden jag är borta - ni måste nämligen få se Dutch snygga tränings outfit! ;)

På tal om inlägg här på bloggen när jag är borta så här jag fixat en hel drös tidsinställda inlägg som kommer upp med jämna mellanrum - så sluta inte klicka in här bara för att jag lämnat landet ;)

Nu ska jag kontrollera packningen och sedan sova nån timme!
Ha det bäst alla glada så hörs vi om två veckor!


Arkiv bild på mig och lilla Diva. Kommer sakna henne och Zita nåt enormt mycket!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se