Fredag och träning.

 2011-08-26    23:46:00   av:.
Igår glömde jag bort att skriva att det skulle vara träningar för Pia Fälth hos oss idag.. Jag är halvdålig på det här med att blogga, glömmer bort att redogöra för massor med intressanta saker.. :/
Iaf, Pia var alltså här idag - mycket trevligt! Jag tränade med Danny och Dutch.
Danny var jätte duktig, han är så fin att rida! Vi gjorde massor med skolor och byten och det blev inte många missar! Som sagt, han är fin min lilla pöjk.

Dutch gick oxå riktigt bra, han var lite för trött ett tag av passet, efter mycket piruett träning. Men på slutet red vi igenom programdelar från Inter I och skolorna i trav blev väldigt bra!!
Ska bli spännande att debutera Inter 1 snart! :)

Innan Pia kom red jag Perazzi och Limbery, fina killar det där med! När Pia hade åkt red jag och Rebecca ut en sväng, jag på Morris och hon på hennes Tintin. Vi stannade till slut på utebanan och joggade lite i det fina vädret - super mysigt!

Dagen blev inte sämre då en kompis kom ut med hämtmat till oss, såå snäll! Ännu bättre var nästan att han jobbar på Anticimex och kunde därför gå runt och kontrollera alla våra råttfällor.. :P

lNu måste jag sova, mycket att göra i helgen. Ha det bäst!


Snygging Limbery.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se