Bouquet.

 2011-08-07    14:16:00   av:.



Namn:
Bouquet
Född: År 1991
e: Ceylon u: Silvette  ue: Herkules
Födelseland: Sverige
Ras: Svenskt halvblod
Kön: Sto
Mankhöjd: ca 170 cm
Smeknamn: Bockan
När fick jag henne: Bockan kom till mig för snart ett år sedan, då med föl vid sin sida. Jag har henne nu på foder.

Om Bockan:
Hon är en fantastiskt fin mamma och en trevlig individ!
Bockan´s tidigare meriter: Hon har med sin ägare tävlat i dressyr på Msv nivå. Hon har även haft två föl, en utav dem gick som 4a åring finalen i Breeders Trophy i fjol.
Meriter med mig: Bockan och jag har inte gjort något tillsammans, förutom försökt att uppfostra det lilla envisa stofölet hon fick i fjol ;)
Gör nu: Jag har nu Bockan på foder och hon är precis inseminerad med den Holländska Krack C sonen Tuschinski. Under tiden vi väntar på att detta lilla mirakel ska födas lever Bockan livet i stora hagar här hemma hos oss i Lista.

 kickan

Såååå vacker!

 2011-08-10    18:20:32
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se