Bogegårdens Limbery.

 2011-08-12    16:29:00   av:.



Namn:
Bogegårdens Limbery
Född: 2005
e: Limbus ue: Castor
Födelseland: Danmark
Ras: Danskt halvblod
Kön: Valack
Mankhöjd: ca. 167 cm
Smeknamn: Limbery, Dansken
När fick jag honom: Vi köpte honom i maj 2011 direkt från Danmark.

Om Limbery:
Jag känner honom inte så bra än, men han verkar vara en riktigt trevlig och arbetsvillig häst som jag verkligen tror kommer kunna gå långt. Han ligger bra till i utbildningen och har talang för de svårare rörelserna. Jag tycker att han är riktigt fin att se på och ännu finare att rida! Det är en häst med stor utstrålning som syns i mängden. Jag hoppas att jag har möjlighet att behålla honom under många år och därigenom få spendera massor med timmar i hans närhet!
Limbery´s tidigare meriter: Han har gått årgångsklasserna med goda resultat i Danmark. Han deltog även på Falsterbo Horse Show 2011 och Folksam Scandinavian Open för 6 åringar och vi är nöjda med hans och Mattias 18de placering! 
Meriter med mig: Vi har inte tävlat något alls än.
Gör nu: Just nu står Limbery hos min tränare Mattias för att där vidareutbildas mot de svårare klasserna.

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se