Back in Lista.

 2011-08-23    22:24:24   av:.
Nu är jag tillbaka hemma igen efter en kort men intesiv resa nere i Skåne.

Åkte ner igår med tom lastbil, tränade för världens bästa Jessica sent igår kväll. Efter några timmars sömn fick jag två lektioner till av henne innan det var dags att packa ihop och åka hem - då med fyra hästar i lastbilen :)

Har inte tid att skriva mer nu, måste äta lite och packa upp alla mina grejer - både från Grekland och Skåne resan! Sömn är även ett måste inatt, jag är helt slut..
Sen blir det ju att gå upp tidigt imorgon igen till en vanlig jobbdag!

Lovar er bättre uppdatering imorgon, kanske även lite bilder från träningarna om jag hinner lägga in dom på datorn.

Ha det bäst!

tur att lastbilen är stor, så att vi får plats med alla hästar :)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se