Ny blogg.

 2010-09-22    22:02:44   av:.
Heej bäste läsare.
Nu antar jag att du är bäst på att läsa, bara så att du vet.. Om detta inte stämmer kan det möjligtvis bli svårt för dig att följa med in i denna lilla del utav mina förvirrade tankar, du får gärna göra ett försök och kommentera om det är något du inte förstår. Men jag förvarnar för att inläggen ofta skrivs sent och av en mycket trött skribent som knappt själv förstår vad hon babblar om.. :P

Bloggen du klickat dig in på kommer handla om mitt hästliv, fyllt av arbete, träningar och tävlingar inom dressyr sporten.

Detta är förövrigt min andra blogg, för en ny blogg blev det tillslut.. Har tidigare haft bloggen http://www.sannanilssonsm2009.blogspot.com/ som ni förstår på namnet skappades inför SM 2009, som reds på hemmaplan för mig! Men nu har jag efter mycket om och men skaffat mig en ny och hoppas att ni som läser ska uppskatta denna minst lika mycket som läsare uppskattade den förra.

Jag hoppas att du finner just mina tankar i mina inlägg intessanta! :)
/Sanna Nilsson
 Blomma

Hej! Har du någon hemsida?

 2010-09-23    13:03:38
 Sanna

Blomma; Hej. Inte än, men snart så är även hemsidan färdig. Kommer meddela här på bloggen när den publiceras! :) /Sanna Nilsson

 2010-09-25    00:39:04
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se