Knytkalas 21-22/10 2010.

 2010-09-22    23:15:12   av:.

Har varit och tränat med Knytkalaset på Ericsberg i två dagar nu, lika trevligt som alltid!

Hade med mig Dutch den här gången och han gick riktigt riktigt bra! Tränade igenom alla St George grejer och programdelarna i detta program. Liane var nöjd, jag var nöjd och jag tror även att hästen min var nöjd efter dessa träningspass! Viktigast.

Igår var en fotograf med och fotade oss (vi som är med i Knytkalaset) hela dagen, roligt! Det ska bli spännande att se bilderna sen, hoppas och tror att några blev väldigt fina! 

Passar på att tacka de på Ericsberg för att vi får vara på deras fina anläggning och träna och för det alltid så trevliga bemötandet och den extremt goda maten! Vi är väldigt tacksamma för detta! :)

Dutch & jag i maj 2010.

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se