TråkTorsdag.

 2010-10-07    22:07:52   av:.
Tråkiga torsdag. Regnat har det gjort hela dagen och för lite ridning blev det.

Men idag har jag och pappa varit och inhandlat lite smått och gott till kontoren i stallet, behövdes verkligen för att nu kanske kunna får lite struktur och få in lite rutiner även i den delen av företagandet.. 

Sen har jag ridit Melvin och Dutch, lugn dressyr på båda.. De var lite okoncentrerade då det står bygg relaterade saker i halva ridhuset - de håller fortfarande på med utbyte av speglarna och sprinklerna.

Rådberg kom ut till oss även idag och kollade över Sibell (och bebisen hgon har i magen) samt att han vaccinerade lilla Danny. På grund av det så fick de båda unga vila.

sommaren 2010
Sibell och Mattias.

Imorgon, eller i natt om man ska vara ärlig, ska jag åka till Ullared med några nära och kära.. Ska bli roligt faktiskt. :)

Nu ska jag snart krypa till sängs, ska upp igen vid 3.. Hoppas resan och shoppingen är värt det!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se