Tomt huvud.

 2010-10-07    00:01:38   av:.

Trodde att jag hade typ hundra saker att berätta, men nu när det tomma inlägget öppnades på data skärmen kommer jag inte på något alls.. :(
Men några rader ska jag väl kunna skriva..

Idag har det varit några i stallet som fixat med sprinklerna i ridhustaket, tror det gick bra för dom men de kommer tillbaka och gör klart imorgon.
Har städat lilla lastbilen, behövdes kan jag säga - förra tävlingen då vi hade med 4 hundar gjorde den nästan vidrigt smutsig.
Har ridit Melvin, Dutch och Danny ikväll (efter att byggarbetarna åkt hem) de gick bra men det är lite svårt att rida duktigt därinne nu eftersom speglarna är borta och våra dressyrstaket står lite huller om buller mm. 

Imorgon blir det nog en hel stalldag för min del. Ovanligt.
Men på fredag ska jag med några släktingar till Ullared! Har aldrig varit där, men det känns som om det är en sån där grej som man bara måste göra nångång.. Och när jag ändå är där kan jag ju hoppas att jag hittar några fina och billiga hästgrejer! Sibell vill tex ha en tjejigare grimma (hon har en blå nu och den duger inte till en prinsessa) Eftersom jag bara haft små killhästar innan henne har jag bara pojk färger på alla mina grejer. Hon är tydligt besviken. ;) 

 
Kanske skulle passa min kräsna flicka? 


Sleep Tight.

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se